Journalisten har i 2017 fået flere henvendelser om manglende levering af bladet, end vi plejer. Derfor har vi brugt efteråret på at gennemgå mulighederne og finde en løsning, der skal give sikrere levering. Og tilmed kortere tid fra deadline til levering.
I bør modtage næste nummer af Journalisten på søndag den 4. februar.
Hvis det svigter, har vi oprettet en digital hotline, hvor I via en formular orienterer distributionsselskabet direkte. De vil så efterlevere magasinet og undersøge og udbedre fejlen.
Du finder linket til reklamation på Journalisten.dk – klik på ”Distribution”.
Og det er friskere varer, I modtager. Vi sendte bladet til tryk onsdag middag. I får det søndag morgen.
Bladet bliver desuden lagt op online mandag efter udgivelse. Det vil sige mandag den 5. februar.
47 Kommentarer
Du skal være logget ind med dit DJ-login for at kunne kommentere på artiklen.
Så har jeg lige klaget over udeblevet nr. 9 for FEMTE gang. Får man en pokal så? Eller bare bladet? I øvrigt meget ufikst at I anfører at man kun kan klage over seneste nummer. Det er åbenbart en alt for stor fristelse for Bladkumpanerne til at sylte leveringen længe nok.
Kære Malene og Luci
Tak for jeres respons.
Jeg tager den videre.
God aften!
Mvh
Bladet kom til tiden, men som nu er normen, er de yderste sider krøllet og revet op og det virker som om den har ligget et fuugtigt sted. Amager.
Undskyld, jeg mente for en UGE siden...
Jeg har oplevet stort set det samme. Har efterlyst nr. 9 via formularen for vist en måned siden, men intet er sket...
Flere