Anders Rosbo

D. 01.01 fra partner og managementkonsulent i konsulentfirmaet Kraft&Partners til chef for corporate kommunikation i VisitDenmark

Anders Rosbo, 55, er pr. 2 januar ansat som kommunikationschef med ansvar for corporate kommunikation i VisitDenmark. Anders vil bl.a. have et strategisk fokus på VisitDenmarks corporate brand, den eksterne kommunikation til interessenter inklusive pressen samt den interne kommunikation i organisationen. Anders har en lang ledelsesmæssig baggrund og har arbejdet i feltet mellem kommunikation, markedsføring og politik hele sin karriere. Han har bl.a. arbejdet globalt med PR i Novo Nordisk, været kommunikationschef i Dansk Handel & Service (nu Dansk Erhverv), været kommunikations- og marketingdirektør i it-virksomheden KMD samt været adm. direktør i Rådet for Sikker Trafik og Divisionsforeningen Håndbold. Senest har han arbejdet som partner og managementkonsulent i konsulentfirmaet Kraft&Partners.

Nikolaj Primdahl Petersen

D. 01.01 fra Fra freelancejournalist til journalist ved Elbobladet

Fra freelancejournalist til journalist og tovholder på Elbobladet og Jysk Fynske Mediers fællesredaktion i Fredericia.

Tine Rock

D. 01.01 fra Freelancejournalist, TV 2 Nyhederne til Nyhedsjournalist og livereporter, TV ØST

Andreas Grubbe Kirkelund

D. 02.01 fra Kommunikationskonsulent i Børnerådet til Journalist på magasinet Samvirke

Thomas Gam Nielsen

D. 01.03 fra Journalist hos DR til reporter hos TV 2 | Østjylland

Efter en god tid hos DRs velfærdsredaktion og P4 Digital bliver jeg en del af TV2 | Østjyllands nye forproducerende team.

Mette Kimose Jespersen

D. 01.01 fra Freelance til CEO, Tilrettelægger, Underdog Film

Har skiftet nyhederne og public service ud med livet som selvstændig i mit eget produktionsselskab - Underdog Film

Christina Ledertoug

D. 01.01 fra Freelancejournalist og vikar til Journalist på sn.dk, Sjællandske Medier

Har du skiftet job

Betalt indhold – hvor høj er prisen?

Medier over hele verden satser på annoncer, der ligner journalistik. Det skal mærkes som annoncer, men ofte er markeringen fraværende eller svær at forstå. De kommende dage sætter Journalisten fokus på betalt indhold – fra Danmark til New York Times.

Seneste jobopslag

INSPIRERENDE KOMMUNIKATIONSCHEF

INSTITUT FOR MENNESKERETTIGHEDER
Ansøgningsfrist: 31.01

Digital redaktør

Kvinfo
Ansøgningsfrist: 03.02

Har du lyst til at skrive om Tyskland til Danmark?

Flensborg Avis AG
Ansøgningsfrist: 27.01

Kommunikationsmedarbejder til Energibyen Frederikshavn

Frederikshavn Kommune
Ansøgningsfrist: 30.01

Journalist/skribent

Danske Bank
Ansøgningsfrist: 30.01

Nyhedsjournalist

Helsingør Dagblad
Ansøgningsfrist: 06.02

NYHEDSREDAKTØR til TV 2/Bornholm

TV 2/Bornholm
Ansøgningsfrist: 22.02

Studentermedhjælp til LO’s presseteam

LO • Landsorganisationen i Danmark
Ansøgningsfrist: 20.01

Digital nyhedsredaktør til Berlingske

Berlingske Media A/S
Ansøgningsfrist: 19.01

Digital content manager

Red Barnet
Ansøgningsfrist: 19.01

Fagbladet Folkeskolen med netmedier søger redigerende bladredaktør

Fagbladet Folkeskolen
Ansøgningsfrist: 27.01

Skarp og dagsordenssættende pressekonsulent

Københavns Kommune
Ansøgningsfrist: 22.01