Et hav af nye magasiner blev lanceret i 2007. Næste år ser det ud til at fortsætte. Første satsning er månedsmagasinet Aktiv Træning fra Bonnier.
Mens de gamle traditionelle ugeblade bliver ved med at gå tilbage, så forsøger de danske forlag sig med stadig flere magasiner. Den nye trend er drevet af, at forbrugerne i stigende grad går væk fra de velkendte mainstream-magasiner og -ugeblade til fordel for nicheprægede titler. Og den tendens ser ud til at fortsætte i 2008.
Første skud på stammen bliver månedsmagasinet Aktiv Træning fra Bonnier, som henvender sig til mænd i det, forlaget kalder "mentalalderen 25 til 50 år".
Aktiv Træning udkommer første gang den 31. januar med Claus Cancel som chefredaktør.
Ifølge forlaget giver bladet gode kostråd og hjælper med træningsprogrammer, hvad enten man ror, løber, cykler eller svømmer.
0 Kommentarer
Du skal være logget ind med dit DJ-login for at kunne kommentere på artiklen.