Fremover vil JSL MEDIA A/S stå for indholdet i Jyllands-Posten, når det gælder emnerne jagt, golf, båd, hund og mad.
Fremover vil JSL MEDIA A/S stå for indholdet i Jyllands-Posten, når det gælder emnerne jagt, golf, båd, hund og mad. JSL MEDIA A/S står bag magasinerne Vi med Hund, GOLFmagasinet, BådNyt, JAGT, Vildt & Våben samt MAD&venner
For avisen bliver den nye aftale tydeligst i fredagstillæget TOUR, hvor den kommende samarbejdspartner vil levere to ugentlige sider om både og sejlads.
2 Kommentarer
Du skal være logget ind med dit DJ-login for at kunne kommentere på artiklen.
Nu er det jo i forvejen overvejende freelancere, som leverer eksempelvis historier til Golfmagasinet. Lex Aller-sagen og andre erfaringer fra videresalg, så bliver det spændende at se, om disse freelancere får en fair betaling, når deres artikler bliver (gen)brugt i Jyllands-Posten.
Fint nok, MEN:
Det er godt at købe stof ude i byen, det giver afveksling og et andet syn på fagsagerne. Men frem for at JP - og sikkert andre større dagblade - allierer sig med medieselskaber udi medie- og redaktionelle løsninger, ja så skulle dagbladsledelserne måske overveje at se til gruppen af freelancere, der besidder en god portion viden om de f.eks. ovenstående Jp-områder, som nu skal eksponeres. Jeg går ud fra, at det er det, der er tale om, når man køber STORT ind ude i byen. Spørgsmålet er bare, om det bliver gode artikler - for læserne. Man kan da frygte, at artiklerne fra Golfmagasinet og alle de andre flyttes over i JP-Tour, måske ledsaget med en kortere tekst og et flot ledsaget billede. Fint nok, men vil det bringe nyt til torvs, nye vinkler på kendt stof, nye spændende returneringer...............eller bliver det bare gentagelser, som den medievante læser i forvejen er informeret om, fordi han "abonnerer" på andre tjenester end JP. Tillykke til JSL Media A/S!