
Videnskab.dk har for nyligt ændret hele layoutet. Foto: Videnskab.dk
Det kunne betale sig for Videnskab.dk at relancere hele mediets visuelle identitet i marts.
Her til eftermiddag har mediet nemlig vundet Danske Mediers Designpris i kategorien Årets innovative design.
Og det sker på baggrund af ændringerne i marts, hvor Videnskab.dk fik nyt logo og ny visuel identitet på hjemmesiden.
Derudover blev der også uddelt en række andre priser ved arrangementet, hvor vinderne er:
Formidlende formater:
TV 2: ’Stjernerne kan miste alt på Storebæltsbroen’ – en digital fortælling, hvor TV 2 guider læserne igennem en af etaperne af Tour de France i Danmark.
Dataformidling:
Politiken: ’Partnerdrab’ – en større datafortælling, hvor Politiken satte fokus på partnerdrab i Danmark.
Kommerciel kreativitet:
Føljeton: ’Solidaritetsabonnement’ – et abonnementsinitiativ, hvor velbjærgede Føljeton-abonnenter blandt andet kan indbetale til en ”solidaritetskasse”, så værdigt trængende, pensionister eller studerende kan ansøge om rabat.
Særpris:
TV 2: ’Tæt på Tantholdt’ – et dagbogsformat, hvor man følger korrespondent Rasmus Tantholdts dækning af krigen i Ukraine.
0 Kommentarer
Du skal være logget ind med dit DJ-login for at kunne kommentere på artiklen.