TV 2 (Jo)
I forbindelse med et pressemøde om kommunernes økonomi ville TV 2 gerne interviewe Pia Olsen Dyhr.
Her lød det ifølge TV 2 fra Økonomi- og Indenrigsministeriet, at hun udelukkende ville svare på spørgsmål om den aftale, der netop er landet.
Men TV 2 ville også gerne spørge ind til sagen om hendes tidligere rådgiver, der forlod posten i weekenden.
Derfor valgte TV 2 at lade være med at gennemføre interviewet, da tv-stationen ikke kunne gå med til ministeriets betingelser for et interview.