De nye nedslående tal for dagbladenes annonceomsætning giver anledning til dystre forudsigelser om flere fyringer. Det skriver media director i Deloitte Gorm Wesing Flyvholm i en kommentar i Børsen.
De nye nedslående tal for dagbladenes annonceomsætning giver anledning til dystre forudsigelser om flere fyringer. Det skriver media director i Deloitte Gorm Wesing Flyvholm i en kommentar i Børsen.
Danske dagblade vil også i fremtiden komme under et enormt pres. Alene sidste år faldt annonceomsætningen med 7,6 pct. – svarende til et tab på ca. 400 mio. kr. Og ser man på udviklingen i oplagene i år, er der ikke meget optimisme at hente.
Gorm Wessing Flyvholm, der har en fortid i både B.T. og som topchef for Søndagsavisen, skriver i dagbladet Børsen, at der skal tages fat nu, og at det helt sikkert vil betyde nye fyringsrunder på dagbladene.
Læs kommentaren her.
0 Kommentarer
Du skal være logget ind med dit DJ-login for at kunne kommentere på artiklen.