search

Valgkampen på nettet var ingen succes

De fleste partier og folketingskandidater har intet fået ud af at bruge nettet i valgkampen. I langt de fleste tilfælde har det været decideret spild af tid, penge og kræfter, skriver jp.dk.

De fleste partier og folketingskandidater har intet fået ud af at bruge nettet i valgkampen. I langt de fleste tilfælde har det været decideret spild af tid, penge og kræfter, skriver jp.dk.

Den hårde dom kommer fra internetforsker og professor dr. phil Niels Ole Finnemann, Århus Universitet. Til Jyllands-Posten siger han blandt andet:

»Politikerne har fået for lidt ud af internettet. Det er ikke et passivt medie. Det skal dyrkes, og man har tænkt alt for simpelt.«

Niels Ole Finnemann baserer sin bedømmelse på en undersøgelse, som Computerworld har gennemført blandt 1.300 personer.

Kommentarer
0

Husk at skrive dit fulde navn og en gyldig mail-adresse i felterne ovenfor, ellers vil din kommentar blive fjernet. Du kan se Journalistens regler for kommentarer her.
Tak fordi du deltager i debatten!

keyboard_arrow_up
Tilbage til toppen