Rema 1000s udmelding om coronapas for ansatte har bragt sindene i kog blandt butikkens kunder. Liselotte Sabroe/Ritzau Scanpix
”I burde skamme jer”. ”Nej tak til jeres politik”. Sådan lyder to af de mange negative anmeldelser af Rema 1000 på Trustpilot, efter at dagligvarekæden tidligere på ugen meldte ud, at alle 1.000 medarbejdere på hovedkontoret i Horsens, i kantinen og på lageret skal vise coronapas. Det skriver Jyllands-Posten.
Omfanget af negative anmeldelser er så højt, at Trustpilot i går oprettede en tekst, hvor man gør opmærksom på at ”der er sket en markant stigning i antallet af anmeldelser på denne profil”.
Trustpilot skriver, at de stor har forståelse for, at forbrugerne gerne vil dele deres holdninger med andre – også når det gælder aktuelle sager i nyhederne og på de sociale medier. ”Meningen med Trustpilot er imidlertid, at du som forbruger kan dele din viden om en konkret købs- eller serviceoplevelse, som du har haft med virksomheden.”