Tre chefer giver deres bud på, hvordan TV2 Radios profil bliver.
Eik Frederiksen, programchef for TV2 Radio
Hvis TV2 Radio skal have succes, skal disse tre ting lykkes
1. TV2 Radio skal blive en del af lytternes liv og hverdag.
2. Vores værter skal fremstå som hele og nærværende mennesker.
3. Vi skal have respekt for lytternes intelligens.
»Jeg tror, TV2 Radio kommer til at minde om noget, man aldrig har hørt i Danmark før.«
»Jeg tror, TV2 Radio vil præge det kommercielle radiomarked i retning af mere seriøsitet og professionalisme.«
»I fjerde kvartal af 2007 har TV2 Radio en samlet share på 15 procent.«
Henrik Knack, direktør for The Voice og Radio 2
Hvis TV2 Radio skal have succes, skal disse tre ting lykkes
1. De skal have lyttere.
2. De skal have omsætning.
3. De kommercielle radioer skal samarbejde for at hæve den totale reklameomsætning.
»Jeg tror, TV2 Radio kommer til at minde om noget, man har hørt før i
Danmark.«
»Jeg tror, TV2 Radio vil præge radiomarkedet i retning af vækst.«
»Den 1. maj 2007 har TV2 Radio en million lyttere ugentligt og en samlet share på fire procent.«
Jesper Grunwald, leder af DRs Operation Modslaw
Hvis TV2 Radio skal have succes, skal disse tre ting lykkes
1. Deres lyttertal skal på kort tid overgå Sky Radios niveau.
2. De skal vise, at de kan tjene penge, så de ikke behøver at spare.
3. De skal aktivt modarbejde, at de bliver lige så uoriginale som de fleste andre kommercielle radiostationer.
»Jeg tror, TV2 Radio kommer til at minde om TV 2, det vil sige intelligent mainstream.«
»Jeg tror, TV2 Radio vil præge radiomarkedet i retning af skandinavisk kommercialisme, ligesom man kender det fra norsk P4 og svensk TV4.«
»Den 1. maj 2007 har TV2 Radio 1,4 millioner lyttere ugentligt.«
Læs også: Imperiet angribes, Kampen om troværdigheden, I hovedet på Rohde og TV2 Radios nye hold
0 Kommentarer
Du skal være logget ind med dit DJ-login for at kunne kommentere på artiklen.