På fredag løber arrangementet ComCaseCompetition'11 af stablen. Her vil kommunikationsstuderende på kandidatniveau batle i kommunikation.
11 hold studerende fra 5 universiteter er klar til at dyste på deres faglighed i casecompetition. De skal løse en helt konkret kommunikationsudfordring fra Coloplast A/S.
Casen er udviklet af Coloplast A/S selv med udgangspunkt i en aktuel og realistisk sag. Temaet er globalt og kredser omkring samfundsansvar.
De fem bedste hold bliver udpeget til finalen, hvor de skal præsentere et bud på, hvordan Coloplast kan løfte de globale kommunikationsudfordringer.
»Jeg glæder mig til at få demonstreret, hvor dygtige unge studerende er på kandidatniveau,« siger Senior Vice President Anders Monrad Rendtorff, Coloplast A/S.
» Vi har lyst til at gøre det lidt mere internationalt, og vi har lyst til at være med til at skabe nogle gode rammer for at vise hinanden, kommunikationsuddannelserne og erhvervslivet, hvad god moderne professionel kommunikation i en international kontekst kan.«
ComCaseCompetition'11 er arrangeret af Dansk Kommunikationsforening, Unge Kommunikatører og Copenhagen Business School i samarbejde med Coloplast A/S.
Kom til arrangementet fredag den 28. januar fra 15 – 19 på Copenhagen Business School og Ovnhallen.
1 Kommentar
Du skal være logget ind med dit DJ-login for at kunne kommentere på artiklen.
???
Undrer det ikke Journalisten, hvor meget gratis arbejdskraft Coloplast får ud af den konkurrence? Fraskriver alle hold sig rettighederne til deres opgaveløsning? Kan Coloplast bruge løs af alle holds løsningsforslag? Er det ikke bare en smart måde for Coloplast at brande sig selv på? Casen er udviklet af Coloplast selv. Hvorfor???
Ja, undskyld - men jeg undrer mig altså. Mvh
Jens Peter