Se og Hør skruer op for paparazzi og satire

Flere paparazzifotos, flere afsløringer og en fast klumme, hvor Casper Christensen og hans komikerteam rister de kendte. Når Se og Hør udkommer i morgen, er der sket en del ændringer.

Flere paparazzifotos, flere afsløringer og en fast klumme, hvor Casper Christensen og hans komikerteam rister de kendte. Når Se og Hør udkommer i morgen, er der sket en del ændringer.

Se og Hør har tidligere ligget i strid infight med komikeren Casper Christensen. Men nu har parterne ikke bare sluttet fred – de har indgået et fast samarbejde.

Casper Christensen og hans team af komikere i firmaet FunnyHaHa får fremover en ugentlig klumme i Se og Hør, hvor de vil drille de kendte. Det oplyser Se og Hør i en pressemeddelelse. Klummen kommer til at hedde Satirepolitiet.

Samarbejdet med Casper Christensen er en del af en større relancering, der skal styrke Se og Hør i konkurrencen i en tid, hvor sladderstoffet bliver mere populært i de danske medier, lyder det fra ugebladet.

»Danskerne elsker at følge med i de kendtes liv på godt og ondt. Det har de såkaldt seriøse medier også opdaget, og derfor kopierer de flere og flere af vores historier. Men Se og Hør er den ægte vare, og med den her journalistiske oprustning understreger vi vores position som Danmarks eneste seriøse sladderblad,« udtaler chefredaktør Kim Henningsen i meddelelsen.

Relanceringen kommer også til at betyde flere paparazzi-fotos og flere afsløringer, lyder det. Se og Hør har samtidig fået et "mere friskt layout".

»Vi vil fortsat stå for en fair linje og behandle de kendte seriøst. Vi vil blive ved med at dække kendissernes succeser, men også bruge endnu flere kræfter på at finde og skrive de historier, der gemmer sig bag pressemeddelelserne og de brede smil,« udtaler Kim Henningsen.

0 Kommentarer