Sådan bliver Medieåret 2011

Få dage inde i det nye år, og medie- og kommunikationsbranchens er allerede klar med en række nye visioner og projekter, som kommer til at vække opsigt. Følg Journalisten.dk's tema om Medieåret 2011.

Få dage inde i det nye år, og medie- og kommunikationsbranchens er allerede klar med en række nye visioner og projekter, som kommer til at vække opsigt. Følg Journalisten.dk's tema om Medieåret 2011.

Hvis der er noget, som allerede nu præger 2011, så er det det forestående folketingsvalg. Men på hvilken måde kommer mediernes dækning af valget til at adskille sig fra tidligere? Og hvad bliver kommunikatørernes og spindoktorernes modtræk?

Ovennævnte er blot et par eksempler på nogle af de historier, som Journalisten.dk sætter fokus på i et helt nyt tema, Medieåret 2011, som du kan følge her på sitet i januar måned.

Vi sætter desuden fokus på branchens overvejelser i forhold til sociale medier, iPad og paywalls. Og så vil vi forsøge at komme med et bud på udviklingen på arbejdsmarkedet inden for de forskellige faggrupper. Fortsætter arbejdsløsheden med at stige? Og hvilke kvalifikationer bliver de afgørende at sikre sig i 2011?

Tanken med vores tema om Medieåret 2011 er desuden at komme rundt i landet og ud i kroge af medie- og kommunikationsbranchen, hvor vi måske ikke altid lige er så ofte. Derfor hører vi også gerne fra jer mediefolk, hvis I har spændende ting undervejs.

(Du kan kontakte os på e-mail: journalisten@journalisten.dk)

Følg vores tema om Medieåret 2011 i de kommende uger her på sitet. Allerede i dag giver udviklingschef i Berlingske Media, Pernille Tranberg, sit bud på, hvad fremtiden bringer

0 Kommentarer