search

Så vild er panikdagen

VIDEO: Det fylder ALT i tankerne hos de studerende i flere måneder, før det sker: Panikdagen. Journalisten.dk hoppede på SDU'ernes bus fra Odense til Journalisthøjskolen i Århus og fulgte både tabere og vindere i de intense timer i jagten på en praktikplads. 

VIDEO: Det fylder ALT i tankerne hos de studerende i flere måneder, før det sker: Panikdagen. Journalisten.dk hoppede på SDU'ernes bus fra Odense til Journalisthøjskolen i Århus og fulgte både tabere og vindere i de intense timer i jagten på en praktikplads. 

Kommentarer
13
Jonas Højlund
06.05.11 08:17
Re: Så vild er panikdagen
Fantastisk indslag. Det var som at være der selv.
Fremhævet af Journalisten
Martin Johansen
06.05.11 09:28
Re: Så vild er panikdagen
Det er ganske enkelt en helt fantastisk reportage, du har lavet Thomas. Den fremkalder gåsehud, følelser og nerver - næsten som at være til panikdag selv. Tak for den. 
Fremhævet af Journalisten
Søren Jakobsen
06.05.11 10:08
Re: Så vild er panikdagen
Rigtig godt indslag, men burde journalisten ikke lære at sille hvid-balance?? Det er jo helt ude i skoven! Men journalistisk fejler det intet:)
Fremhævet af Journalisten
Rikke Østergård
11.05.11 18:18
Re: Så vild er panikdagen
Indslaget rammer nøjagtigt nerven i Panikdagen - eller...Store Match-dag, om man vil. Fuldstændig som at genopleve det dramatiske slag. Pyh. Godt, det er fortid.
Fremhævet af Journalisten
Bjørn Kock Sørensen
12.05.11 11:57
Re: Så vild er panikdagen
Damn, jeg fik helt sommerfugle i maven igen. Super reportage! Thumps up til de modige piger, der stiller op! Held og lykke i praktikken.
Fremhævet af Journalisten
Christina Larseb
12.05.11 12:31
Re: Så vild er panikdagen
Åh, husker SÅ meget det tidspunkt, hvor klokken var gået i slag og alle bare ventede på dén opringning. Det er en crazy dag. Fed men et eller andet sted også utroligt, man ikke kan lave et bedre system. Dog er det godt tv :-)
Fremhævet af Journalisten
Tue West
11.04.13 21:21
Koncentrer du dig bare om din
Koncentrer du dig bare om din kage, Amin. Dit fede svin!
Fremhævet af Journalisten
Sascha Dupont
11.04.13 21:21
Skulle du ikke tage og hoppe
Skulle du ikke tage og hoppe ud på et løbebånd i stedet for at sidde her, Amin?
Fremhævet af Journalisten
Sigurd Barrett
11.04.13 21:23
Kom nu ikke for godt i gang,
Kom nu ikke for godt i gang, Sascha. Du var den næstfedeste i "Vild med sangen".
Fremhævet af Journalisten
Bubber
11.04.13 21:24
Det hedder "Hit med sangen,"
Det hedder "Hit med sangen," pizzaface..
Fremhævet af Journalisten
BS
11.04.13 21:32
Det er nemlig rigtigt, Bubber
Det er nemlig rigtigt, Bubber. Du skal bare give dem på munden, Bubber
Fremhævet af Journalisten
Glen Riddersholm
11.04.13 21:33
Jeg tror, jeg er forelsket i
Jeg tror, jeg er forelsket i dig, BS.
Fremhævet af Journalisten
Amin Jensen
11.04.13 21:38
Mmmm. Pizza..
Mmmm. Pizza..
Fremhævet af Journalisten