Nyhedsoverblik

data_usage
chevron_left
chevron_right
09:18 25.02.2022 Ritzau

Ritzau udpeger chef for ny afdeling

Ritzau udpeger chef for ny afdeling

Mads Claus Rasmussen/APPR/Ritzau Scanpix

Christian Steensson Rasmussen bliver chef for en ny afdeling i Ritzaus Bureau, der skal levere digitale værktøjer og informationer til beslutningstagere, kommunikations-, PR- og marketing-afdelinger i både det offentlige, organisationer og private virksomheder.

Det skriver Ritzau i en pressemeddelelse.

Den nye afdeling etableres for at sikre et stærkt fokus på kundesegmenter uden for medieverdenen; for at videreudvikle eksisterende produkter til disse segmenter og ikke mindst for at udvikle nye produkter i de kommende år.

35-årige Christian Steensson Rasmussen kom til Ritzau i november 2020 som konsulent efter ni år i Altinget, hvor han senest var Head of Customer Insights and Marketing og før det Head of Customer Relations.

”Vi er i gang med at etablere en ny afdeling, som udelukkende skal beskæftige sig med kunder uden for mediebranchen. Kunder, der bruger Ritzau-produkter som arbejdsredskab, når de træffer beslutninger, kommunikerer med omverdenen eller markedsfører deres organisationer og virksomheder. Vi sætter nu ind med flere kræfter til at servicere kunder på dette område,” siger Christian Steensson Rasmussen.

SENESTE NYT

Flere nyheder