Dell's direktør leverede tirsdag aften et pinligt tv-interview i DR's Kontant, mener direktøren for PR-bureauet Hill & Knowlton. »Det var katastrofalt og helt surrealistisk,« siger han.
Dell-direktøren Stig Jørgensen blev tirsdag konfronteret med anklager fra vrede kunder i DR's forbrugerprogram Kontant. Og det slap han ikke heldigt fra, mener direktøren for PR-bureauet Hill & Knowlton, Jens Kofoed. Det skriver bureaubiz.dk.
Dell-direktøren gør det klart, at han kun har 15 minutter til interviewet. Undervejs ringer hans telefon, og det prøver direktøren at bruge som en undskyldning for at gå tidligere.
»Dell's optræden kvalificerer sig til noget af det mest pinlige. Det var katastrofalt og helt surrealistisk,« siger Jens Kofoed til Bureaubiz.dk.
Han mener, at selvom Kontant er et meget aggressivt format, som mange virksomheder gerne vil undgå at interviewes i, så burde en virksomhed af Dell's størrelse havde klaret sig bedre. Dell's efterlader et indtryk af, at direktøren var helt uforberedt, mener Jens Kofoed.
1 Kommentar
Du skal være logget ind med dit DJ-login for at kunne kommentere på artiklen.
For sådan nogle kedelige folk som mig, der oftest kun handler i Spar og Kvickly og aldrig bliver snydt (jeg opdager det i hvert fald ikke) er Kontant et program, jeg ser på grund af de pinagtigt morsomme interviews.
Det er fantastisk at man kan kvaje sig så meget for åben skærm, og det er endnu mere fantastisk, at den danske kommunikatør-stand endnu ikke har formået at hviske en eller anden direktør et godt råd. Bortset fra at de skal holde kæft. Den taktik er der stadig nogle, der tror på.
Kontant er fast arbejde og god journalistik, og der er materiale nok til mange år.