Politikens Lokalaviser går til filmen

Stigende efterspørgsel fra det lokale forenings- og erhvervsliv har fået Politikens Lokalaviser til at udvide de traditionelle annoncepakker og bannerannoncer. Derfor tilbydes de nu også web-tv, skriver epn.dk.

Stigende efterspørgsel fra det lokale forenings- og erhvervsliv har fået Politikens Lokalaviser til at udvide de traditionelle annoncepakker og bannerannoncer. Derfor tilbydes de nu også web-tv, skriver epn.dk.

Ifølge sitet vil lokale forretninger, foreninger og sågar politikere fremover få mulighed for præsentere sig selv og deres produkter via levende billeder på hjemmesiderne fra Politikens Lokalaviser

"Vi har mærket et stort behov hos vores annoncører, der også ønsker at blive markedsført på nettet med kommercielt web-tv, der præsenterer deres virksomhed og produkter," siger salgschef hos Politikens Lokalaviser A/S, Charlotte Pour, til epn.dk.

Hun tilføjer:

"Nogle budskaber går bare nemmere igennem med levende billeder: Kandidaten til byrådet, den nye mode, den seneste bilmodel og den ombyggede butik. Mulighederne er mange."

Læs også: Massefyring på Politikens Lokalaviser

0 Kommentarer