I et interview med Business.dk erklærer tidligere direktør for TV 2 Per Mikael Jensen, at han burde have set faresignalerne langt tidligere. Han betegner dog dagens udsagn om den akutte likviditetskrise på TV 2 som "patetiske".
Efter adskillige måneders blæst om TV 2s katastrofale økonomi og ikke mindst ansvaret herfor indrømmer den tidligere adm. direktør for TV 2 Per Mikael Jensen nu for første gang, at han og den øvrige ledelse burde have reageret langt tidligere.
I et interview med Business.dk i dag siger han, at TV 2-ledelsen ikke tidligt nok så faresignalerne fra annoncemarkedet.
»Det er jo let at sige nu. Men vi burde nok have set problemerne i april eller maj 2007, hvor vi kunne se udviklingen i første kvartal. Der kunne vi have reageret hurtigere. Enten ved at spare mere eller øge indsatsen på salget,« siger Per Mikael Jensen til websitet.
Selv om Per Mikael erkender, at han har et medansvar, ryster han på hovedet af de udmeldinger, som forskellige partiers medieordførere er kommet med i det forgangne døgn.
»Det er på kanten af det patetiske. Jeg går ud fra, at det, der er sket, er, at nogen er blevet bedt om at mene noget om noget, de ikke ved noget om,« siger han.
Læs hele artiklen her.
0 Kommentarer
Du skal være logget ind med dit DJ-login for at kunne kommentere på artiklen.