search

TV 2: Se og Hør havde betalt kilde på Rigshospitalet

En ansat har orienteret bladet om kendtes graviditeter, siger kilder til TV 2

Kommentarer
0
Denne artikel er lukket for kommentarer.
keyboard_arrow_up
Tilbage til toppen