search

Se og Hør frifundet i sag om krænkelse af Rigmor Zobel

Se og Hør er frifundet for at have krænket Rigmor Zobel, som havde sagsøgt chefredaktøren for 70.000 kroner, skriver Ritzau ifølge Mediawatch.

Kommentarer
0
Denne artikel er lukket for kommentarer.
keyboard_arrow_up
Tilbage til toppen