search

ROJ TV taber sag om dansk sendetilladelse

Den Europæiske Menneskeretsdomstol har afvist en klage fra den kurdiske tv-station Roj TV, skriver DR

Kommentarer
0
Denne artikel er lukket for kommentarer.
data_usage

SENESTE NYT

chevron_left
chevron_right
keyboard_arrow_up
Tilbage til toppen