search

Politiken beklager rejseartikel fra besat område

Politiken skrev i en rejseartikel, at opholdet var i Israel. Men det var i en bosættelse på Vestbredden. Politiken beklager, skriver Danwatch

Kommentarer
0
Denne artikel er lukket for kommentarer.
keyboard_arrow_up
Tilbage til toppen