search

Britisk selskab afviser kendskab til Qureshi-fakturaer

Egmont oplyser, at forlaget har betalt for Qureshi-artikler til et britisk selskab. Men det afviser selskabet selv over for Mediawatch

Kommentarer
0
Denne artikel er lukket for kommentarer.
keyboard_arrow_up
Tilbage til toppen