Topchefer i mediebranchen får nu mulighed for at netværke med ligesindede på globalt plan. Financial Times lancerer en særlig klub for seniorchefer. Medlemskab: 20.000 kr. årligt.
Er man mediechef eller såkaldt »senior executive« inden for medie- eller telecom-branchen, så bliver det nu muligt at dele erfaringer og viden med andre ligesindede.
Financial Times starter en ny social netværksservice – FT Media and Technology Executive Membership Forum – som skal forsøge at binde branchens bedste bosser sammen.
Den særlige medieklub tilbyder både globale konferencer, events og et socialt community.
Pris: 2.000 pund om året – svarende til knap 20.000 kr.
Herefter er det til gengæld »gratis« at deltage i samtlige tilbud og konferencer, som FT Global Conferences and Event series udbyder. Og naturligvis følger også adgang til klubbens online-univers samt face-to-face networking og 12 måneders fri adgang til FT.com.
Ideen med online-delen er, at mediebranchens topfolk får mulighed for at tage kontakt til andre chefer og udveksle nyttig inside-viden.
Det nye medieforum er i øvrigt det første af en serie af klubber, som Financial Times planlægger at lancere senere i år, oplyser The Guardian. De øvrige på tegnebordet handler om luksusindustrien og ejendomsmarkedet.
0 Kommentarer
Du skal være logget ind med dit DJ-login for at kunne kommentere på artiklen.