search

Fox News sagsøgt for 10 mia kroner

Beskyldninger om, at selskabet Dominion Voting Systems var involveret i snyd med stemmerne ved det amerikanske valg, kan blive dyre for den amerikanske tv-station Fox News.

Det skriver Washington Post.

Dominion mener, at der er tale om grundløse beskyldninger fra Fox og flere af deres værter, og de kræver nu en gigantisk erstatning på 10 milliarder kroner.

En af beskyldningerne var blandt andet, at Dominions er fremstillet i Venezuela med det formål at snyde med stemmerne til fordel for Hugo Chávez.

Også et andet selskab, der laver valg-teknologi, har sagsøgt Fox i en lignende sag. Her lyder kravet på 17 mia. kroner.

Kommentarer
0
Denne artikel er lukket for kommentarer.
data_usage

SENESTE NYT

chevron_left
chevron_right
keyboard_arrow_up
Tilbage til toppen