search

Femina-chef: Annoncører reagerer positivt på journalistisk kant

Annoncørerne har bemærket og reageret på, at kvindemagasinet Femina i løbet af det seneste år har arbejdet sig hen mod at være en udgivelse med mere journalistisk kant.

Det siger Dorthe Kandi, mediechef for Aller Kvindeliv, til MediaWatch.

”Vi har klart oplevet en positiv opmærksomhed fra vores annoncører. Det er bestemt ikke gået deres næse forbi, at der er sket noget nyt med bladet og sitet, og vi oplever også øget efterspørgsel på oplæg til Femina,” siger hun til MediaWatch.

Femina skiftede layout i februar og iværksatte i samme ombæring en reklamekampagne for at gøre både læsere og annoncører opmærksomme på den nye retning.

”Det er selvfølgelig tidligt at drage konklusioner efter syv-otte uger, men vi oplever klar medvind og stor interesse for det, vi har gang i, fra annoncørerne,” siger Dorthe Kandi.

 

Kommentarer
0
Denne artikel er lukket for kommentarer.
data_usage

SENESTE NYT

chevron_left
chevron_right
keyboard_arrow_up
Tilbage til toppen