Det er selvfølgelig fint, at Journalisten og journalisten.dk er førende på medienyheder og baggrundshistorier om medier og journalistik, og det er heller ikke så københavner- og kendis-orienteret, som før den ny og udmærkede redaktør kom til, men det er altså et fagforeningsblad, ikke en konkurrent til Mediawatch. Synes jeg.
Da DJ – Medier og Kommunikation – os alle – ejer bladet, har forbundet en helt legitim interesse i at få sine faglige budskaber og nyheder ud gennem bladet, mener jeg. Den redaktionelle frihed behøver ikke ryge af den grund. Mit forslag er, at nogle af siderne bliver grå eller ”lyserøde” sider, som udfyldes af DJ’s kommunikationsafdeling. Blandt andet for at give medlemmerne redskaber til ikke at falde i diverse huller og fælder i a-kassesystemet.
For en god ordens skyld: Ovenstående er mine egne betragtninger, ikke Kreds Fyns.
– Finn Arne Hansen, Svendborg
SVAR. Kære Finn Arne
DJ har jo i dag en bred vifte af medier, blandt andet udgiver AJKS fire gange årligt et nyhedsbrev, ligesom a-kassen i dag har en meget aktiv service via Facebook. Her er en del af det efterlyste dækket. Men: Dit ønske er hørt af Journalisten og noteret. Tak.
Mange venlige hilsner fra
– Øjvind Hesselager, redaktør, Journalisten
0 Kommentarer
Du skal være logget ind med dit DJ-login for at kunne kommentere på artiklen.