Magasinet KBH drejer nøglen om, og redaktionen stifter i stedet et nyt kommunikationsbureau. De Radikales redningsforsøg er mislykkedes.
Det har været en sej kamp, som Magasinet KBH har kæmpet for at overleve. Men nu lakker det mod enden. Det skriver redaktionen på Magasinet KBHs hjemmeside.
Efter det blev meldt ud fra den københavnske forvaltning, at finansiering til magasinet ville ophøre, blev der ellers iværksat en redningsaktion. Det Radikale Venstre meldte ud den 15. oktober, at de ville stille forslag om at sikre Magasinet KBHs overlevelse.
Pengene skulle findes i Københavns Teknik- og Miljøforvaltnings kommunikationsbudget.
Men nu erfarer Magasinet KBH, at pengene ikke kommer. Ifølge redaktionen modarbejder Teknik- og Miljøborgmester Bo Asmus Kjeldgaard (SF) bevillingen til bladet.
Derfor har folkene bag Magasinet KBH i stedet besluttet at stifte et kommunikationsbureau i samme ånd.
»Fra i dag vil vi hjælpe kunder med at gøre deres kommunikation så indbydende, forståelig og overskuelig som muligt. Det nye bureau vil beskæftige sig med produktion af hele magasiner, strategi- og konceptudvikling, design, journalistik og nye medier. Og det meste derimellem,« skriver redaktionen på magasinets hjemmeside.
0 Kommentarer
Du skal være logget ind med dit DJ-login for at kunne kommentere på artiklen.