2017-07

”Hvis man kun laver tv til traditionelle broadcastere, har man måske otte kanalchefer at pitche sine idéer til herhjemme. Hvis man også inkluderer marketingchefer for organisationer og brands, så har man nærmere 800.” Michael Jeppesen er gået native.

Nr. 7 2017

Influencers løber med pengene, papirjournalister løber bare

Influencing er et fremadstormende marked inden for marketing og pr, mens klassisk journalistik viger. Bloggere  og YouTubere fortæller om mad, mode og rejser til tusindvis af følgere. De bliver digitale venner med deres følgere, og  annoncørerne er vilde med gennemslagskraften. ”Vi fik meget mere, end vi havde aftalt, og det må siges at være en win-win,” lyder det
Subscribe to RSS - 2017-07

Seneste jobopslag

Pressekonsulent

Det Kongelige Danske Kunstakademis Skoler for Arkitektur, Design og Konservering
Ansøgningsfrist: 13.05

Kommunikationsmedarbejder til Haderslev Kommune

Haderslev Kommune
Ansøgningsfrist: 06.05

Studentermedhjælper til SoMe og kommunikation til Danske Mediestuderende

Danske Mediestuderende
Ansøgningsfrist: 05.05

Kommunikationsmedarbejder (journalist)

Region Syddanmark
Ansøgningsfrist: 10.05

Journalist til kommunikationsopgaver i Helsingør Stift

Helsingør Stift
Ansøgningsfrist: 04.05

Kommunikationsansvarlig

Kunstforeningen GL STRAND
Ansøgningsfrist: 01.05

Information søger korrespondenter

Information A/S
Ansøgningsfrist: 30.04

KOMMUNIKATIONSCHEF

Krifa
Ansøgningsfrist: 14.05

Kommunikationskonsulent med teknisk snilde og politisk flair

FARMAKONOMFORENINGEN
Ansøgningsfrist: 08.05

Dansk Blindesamfund søger struktureret webredaktør

Dansk Blindesamfund
Ansøgningsfrist: 23.04

Højskolelærer til undervisning på journalistlinjen

Rønde Højskole
Ansøgningsfrist: 23.04