VIDEO: Tidligt i morges kastede Berlingske Media sig atter over radioproduktion. Ifølge Lisbeth Knudsen skal den ny radiokanal, Pop FM, udfordre DR og stjæle lyttere fra P4. Hør her, hvorfor hun mener, det kan lade sig gøre, når både 100FM og TV 2 Radio mislykkedes.
VIDEO: Tidligt i morges kastede Berlingske Media sig atter over radioproduktion. Ifølge Lisbeth Knudsen skal den ny radiokanal, Pop FM, udfordre DR og stjæle lyttere fra P4. Hør her, hvorfor hun mener, det kan lade sig gøre, når både 100FM og TV 2 Radio mislykkedes.
Bag Pop FM står SBS Radio og Berlingske Media, der tidligere i år vandt licensen til at drive radio på FM6-frekvensen 100,0. Mens B.T.'s redaktion leverer nyhederne så sørger SBS for favoritmusik fra 60erne, 70erne, 80erne og 90erne.
Journalisten.dk var med under de allerførste udsendelser i dag.
1 Kommentar
Du skal være logget ind med dit DJ-login for at kunne kommentere på artiklen.
Helt nyt er radioproduktion ikke for Berlingske Media. I flere år har Berlingske helt eller delvist ejet Radio Viborg, og i gamle dage - for seks-syv år siden - drev de Berlingske-ejede Bergske Blade radio-stationer i Guld FM-format også i Thisted, Ringkøbing og Holstebro.
Med journalistik.
Det var sjovt, kan jeg lige indsparke - og dyrt vistnok!