Kristeligt Dagblad lancerer sin største kampagne nogensinde

Mindst én fast side om bøger hver dag, en brevkasse for seniorer, mere navnestof og en fast side om international værdidebat. Kristeligt Dagblad laver nyt fremstød, og markerer det med avisens største kampagne nogensinde.

Mindst én fast side om bøger hver dag, en brevkasse for seniorer, mere navnestof og en fast side om international værdidebat. Kristeligt Dagblad laver nyt fremstød, og markerer det med avisens største kampagne nogensinde.

Kristeligt Dagblad laver en række ændringer i avisen for at skærpe profilen omkring avisens tre kerneområder: Tro, etik og eksistens. Det skriver Mediawatch

Fremstødet betyder helt konkret, at Kristeligt Dagblad vil have mindst en side om bogstof hver dag, hvilket fordobler antallet af kultursider. Avisen vil også have en fast ugentlig side målrettet læsere over 60 år, hvor der blandt andet skal være en seniorbrevkasse, de udvider torsdagens navnestof, og så skal der være en fast side i lørdagsudgaven om den internationale værdidebat.

De nye tiltag på Kristeligt Dagblad bliver sat i søen med den største markedsføringskampagne i avisens historie, både på print, tv og net.

»Heller ikke en avis holder sig i form ved at stå stille. Vi har et ønske om at fortsætte den udvikling af en seriøs journalistik til fordybelse, som har givet Kristeligt Dagblad dens oplagsmæssige fremgang i de seneste mange år,« siger adm. direktør og chefredaktør Erik Bjerager i en pressemeddelelse.

0 Kommentarer