JP/Politikens Hus køber Jobzonen

Berlingske og TV 2 forlader jobzonen efter 12 års samarbejde. JP/Politikens Hus bliver eneejer

”Med det fulde ejerskab af Jobzonen vil JP/Politikens Hus udnytte sin position som Danmarks førende digitale udgiver til at tilføre ny vitalitet i jobmarkedet.”

Sådan lyder det i dagens pressemeddelelse, hvor mediehuset offentliggør, at de efter 12 års samarbejde med Berlingske og TV 2 overtager samtlige aktier i Jobzonen.

“Overtagelsen af Jobzonen viser, at jobmarkedet er et vigtigt strategisk satsningsområde for JP/Politikens Hus. Med vor samlede rækkevidde kan vi tilbyde annoncørerne en dækning, som er svær at matche,” siger Stig Ørskov, koncerndirektør i JP/Politikens Hus, i pressemeddelelsen.

JP/Politikens Hus mener, de kan tilbyde annoncørerne ekstra gode muligheder pga. mediehusets udgivelser.

“Som Danmarks største digitale udgiver kan vi målrette annoncørernes budskaber bedre end de fleste. Tilmed kan vi kombinere det med en række af landets største printudgivelser, og det giver os mulighed for at skabe et af Danmarks mest attraktive jobmarkeder,” siger Claus Hovge Andersen, ny formand for Jobzonen og bladdirektør på JyllandsPosten, i pressemeddelelsen.

0 Kommentarer