Nyhedsoverblik

data_usage
chevron_left
chevron_right
10:34 07.11.2023 Søren Frandsen

JFM og Sydbank lancerer nyt ”ambitiøst” samarbejde

JFM og Sydbank lancerer nyt ”ambitiøst” samarbejde

Sydbank og JFM har indgået et nyt samarbejde, der blandt andet fører til en podcast. PR

Sydbank og JFM lancerer sammen podcasten ’Noget for pengene’, der skal ”klæde danskerne – og i særdeleshed kvinderne – bedre på til den daglige økonomi”.

Det skriver Sydbank i en pressemeddelelse.

”Vores research viser, at det kan være mere tabubelagt for os kvinder at tale om vores økonomi, og så viser tal fra Danmarks Statistik, at kvinder oftere er økonomisk sårbare,” siger Louise Kielstrup, kommunikationsdirektør i Sydbank, i pressemeddelelsen.

Værter på programmet bliver content creator Zepur Sofia Margarian og forbrugerøkonom Ann Lehmann Erichsen.

”’Noget for pengene’ er del af et ambitiøst nyt samarbejde mellem Sydbank og JFM, og vi laver kampagner på lyd og digitalt for at sætte et stort aftryk og vise, hvad JFM kan som mediehus, når vi spiller med musklerne,” siger Søren Bygbjerg, direktør for radio og podcast hos JFM, i pressemeddelelsen.

Han siger videre, at podcasten følges op med blandt andet sponsoreret indhold i radioen på Classic FM med Dan Rachlin.

SENESTE NYT

Flere nyheder