Danish Internet Awards blev i aftes uddelt for bedste digitale markedsføring. Blandt de store vindere var McDonald's og Synoptik. Se vinderne i alle 16 kategorier her.
I går blev Danish Internet Awards uddelt i Bremen Teater i København. Prisfesten hylder digital markedsføring og er oprindeligt stiftet af Foreningen af Danske Internetmedier (FDIM), der i dag er en del af den nye medieforening Danske Medier.
Priserne blev uddelt for niende gang foran 500 branchefolk, oplyser arrangørerne.
Gårsdagens store vindere talte blandt andre fastfoodgiganten McDonald's for deres kampagne for Coinoffers, samt brillekæden Synoptik for deres webkampagne med online-synstjek.
Journalisten.dk bringer her listen over alle vinderne. Bureauerne bag står i parentes. Du kan læse juryens motiveringer for de forskellige vinderprojekter her.
Mobile
McDonald's (DDB, OMD, Kiloo)
Onsite
Synoptik (Electric//Rainmaker (Hjaltelin Stahl Gruppen), Carat)
Sociale medier LEGO Group (Lego Group)
Telecom
Nokia (Naked Communications, Spring/Summer, Bacon, Carat)
Offentlige Sektorer og Organisationer
Movia (BOCCA, Nobody)
Retail
Synoptik (Electric//Rainmaker (Hjaltelin Stahl Gruppen), Carat)
Financial Services
EuroInvestor (EuroInvestor)
Integrated
McDonald's (DDB, OMD, Kiloo)
Design & content
SAS – Scandinavian Airlines (Netpeople, Mediacom)
Automotive
Mazda Motor Danmark (Halbye Kaag JWT)
Consumer Goods
Anthon Berg (Robert Boisen & Like-Minded, Gobsmarck, Molamil, OMD)
B2B
Mærsk (LBi)
Medier
Eniro / krak.dk (DDB, Sepia, Relax We Are The Good Guys / Spoiled / Douglas Productions, MEC)
DIA Future
Rie Sloth Rasmussen og Julius Juul
Årets Bureau
DDB
Årets digitale markedsfører
Mc Donald's
Synoptik
0 Kommentarer
Du skal være logget ind med dit DJ-login for at kunne kommentere på artiklen.