EUROMAN OG -WOMAN SOLGT

Egmont har overtaget udgivelsen af livsstilsmagasinerne Euroman og Eurowoman. Den hidtidige ejer Peter Linck, der etablerede Eurowoman i 1992 og Eurowoman i 1998, fratræder som daglig leder, men fortsætter som medlem af bestyrelsen.

Egmont har overtaget udgivelsen af livsstilsmagasinerne Euroman og Eurowoman. Den hidtidige ejer Peter Linck, der etablerede Eurowoman i 1992 og Eurowoman i 1998, fratræder som daglig leder, men fortsætter som medlem af bestyrelsen.

»Euroman og Eurowomans målgrupper supplerer fint vore øvrige udgivelser. Egmonts position på kvindebladsmarkedet styrkes samtidig med, at der etableres en stærk position på markedet for blade for mænd. Vi ønsker at bevare den profil, Euroman og Eurowoman har og ønsker samtidig at give bladene mulighed for at trække på de fordele, det giver at samarbejde med en række søsterblade, eksempelvis på annonceområdet,« siger administrerende direktør i Egmont Magasiner, Kjeld Lucas.

Bladets stifter Peter Linck er overbevist om, at Euroman og Eurowoman vil få de allerbedste vækstbetingelser hos Egmont.

»Alle medarbejdere får forbedrede muligheder for personlig udvikling i en organisation som Egmonts,« siger Peter Linck.

0 Kommentarer