search

Digitalt inspirationsboost i Århus

Hvordan ser fremtidens medier og fortælleformer ud? Hvordan involverer vi brugerne? Og hvor kommer pengene fra? Sådan lyder spørgsmålene igen og igen blandt mediefolk. I næste uge giver et par eksperter deres bud.

Hvordan ser fremtidens medier og fortælleformer ud? Hvordan involverer vi brugerne? Og hvor kommer pengene fra? Sådan lyder spørgsmålene igen og igen blandt mediefolk. I næste uge giver et par eksperter deres bud.

NOW is digital. Sådan lyder overskriften på en et-dages konference i Århus i næste uge, der byder på en kaleidoskopisk rundtur til alverdens brug af nye medier. Bag konferencen står Seismonaut, som vil forsøge at give et bud på fremtidens digitale medier, nye fortælleformer og nyskabende brugerinvolvering.

Her kan man blandt andet møde Jigar Mehta, der har en baggrund fra New York Times og som pt er medlem af det innovative og eksklusive journalistiske program The John S. Knight Fellowship på Stanford University.

Her arbejder han med at udvikle nye værktøjer til samarbejdsbaseret journalistik, hvilket blandt andet kommer til udtryk i hans seneste projekt: #18DaysInEgypt

Andre af deltagene er Shailesh Rao, der er ekspert i mobile marketing og næste generations interactive advertisng. Mens der også kommer bud på blogging i Kenya og gaming.

Kommentarer
0
Denne artikel er lukket for kommentarer.
keyboard_arrow_up
Tilbage til toppen