Når Boxer næste år går i luften med Danmarks nye digitale tv-sendenet, så frygter eksperterne total teknik-forvirring blandt befolkningen. Derfor brændes det største marketingsbudget nu af på oplysning. Og vinderen blev udpeget i dag.
Tre selskaber har således fået til opgave at banke det ind i hovedet på den danske befolkning, hvad digitaliseringen af æterbåren dansk tv kommer til at betyde. Og ikke mindst, hvordan man undgår sort skærm. Men også, hvorfor overgangen fra analog til digital tv ikke umiddelbart rammer kunder hos kabel-tv-distributørerne.
Det svenskejede Boxer TV har således valgt mediabureauet Maxus, reklamebureauet Sunrise og trade marketing bureauet Gorm Larsen til sammen at få danskerne til at forstå, hvad indførelsen af de digitale tv-pakker i efteråret 2009 kommer til at betyde.
Kampagnen vurderes at blive den sandsynligvis største kommunikationsopgave næste år, da målgruppen er rundt regnet en halv million mennesker.
Læs også: Boxer skal styre dansk digital-tv
Samt artikel i Børsen: Kæmpe reklamebudget er blevet placeret
0 Kommentarer
Du skal være logget ind med dit DJ-login for at kunne kommentere på artiklen.