search

Dating-journalister fik aldrig deres penge

Jan Klarskov Kristensen har titel af kommunikationschef i et nyt firma og tillige mondæn adresse på Strandvejen. Men han har ikke råd til at betale de freelancere, han i sin tid fik til at skrive artikler til Magasinet Dating.

Jan Klarskov Kristensen har titel af kommunikationschef i et nyt firma og tillige mondæn adresse på Strandvejen. Men han har ikke råd til at betale de freelancere, han i sin tid fik til at skrive artikler til Magasinet Dating.

For to et halvt år siden startede Jan Klarskov Kristensen Magasinet Dating – et trykt magasin for den voksende gruppe af singler på dating-markedet. Han hyrede en række freelancere, der gik i gang med at skrive artikler til magasinet. Men magasinet lukkede, og i dag står flere af disse stadig med ubetalte fakturaer.

Shit happens – magasiner går ned, og folk mister penge. Det accepterer de fleste freelancere – også dem, der har penge til gode hos Jan Klarskov. Men i dette tilfælde føler de sig en anelse provokerede. Klarskov er nemlig på ingen måde en slagen mand i dansk erhvervsliv. Han har titel af kommunikationschef i firmaet Fimase, som han selv har stiftet, og som har stor succes med at tilbyde faciliteter til private aktie-handlere, og han bor blandt rigmænd i et hus på den rigtige side af Strandvejen i Skovshoved.

Men når freelancerne fra Dating-magasinet gerne vil have deres honorarer – i alt omkring 50.000 kroner – for det arbejde, de lavede for ham, er Jan Klarskov Kristensen desværre alt andet end en rigmand. Faktisk ejer han ikke en krone.

Det var også konklusionen, da DJ for nylig mødte op på Strandvejen med en foged. Klarskov kunne dokumentere, at han ikke ejede en eneste af de herligheder, der omgav ham.

»En meget frustrerende sag,« lyder det fra juridisk konsulent i DJ Christian Dølpher, der kan fortælle, at sagen har været gennem hele retssystemet.

30. juni sidste år kom der endelig en dom på, at freelancerne havde krav på deres penge. Men da pengene skulle falde, erklærede Klarskov sig økonomisk insolvent, hvilket freder ham fra kravet i seks måneder. Og da den tid udløb i april i år, kom der så en ny insolvens-begæring fra Klarskov, der altså – i egen udlægning – endnu ikke er kommet økonomisk på fode.

Det fik DJ til at tage til Skovshoved med en foged, men det blev altså med uforrettet sag.

»Hvis der er fast ejendom, en bil eller for den sags skyld et stereoanlæg, så kan vi tage et udlæg i det. Men da vi troppede op, kunne fogeden konstatere, at han ikke ejede noget. Så vi fik absolut intet ud af det,« fortæller Christian Dølpher.

Jan Klarskov Kristensen forsikrer over for Journalisten.dk, at han har været igennem en helt almindelig konkurs.

»Det er ikke, fordi jeg har lavet en smart finte.«

Men hvordan hænger det sammen, at du har adresse på Strandvejen, er kommunikationschef i Day Tradecenter, men ikke ejer en krone?

»Selv om man ikke kan betale noget, kan man stadig bo på en adresse og have et job. Det hænger ikke nødvendigvis sammen. Jeg har ikke en krone, og det har jeg fortalt Dansk Journalistforbund ved flere lejligheder, men det troede de ikke på, så de kom ud for at kigge.«

Får freelancerne nogensinde deres penge?

»Når der bliver mulighed for det, arbejder vi på at lave et forlig med kreditorerne, hvor der forhåbentlig er noget.«

Blandt de involverede freelancere fra Dating-magasinet er man for længst begyndt at indstille sig på, at der aldrig kommer nogen penge. Men det virker stadig provokerende, når man i danske medier kan læse om Klarskov, der stolt fortæller om sit firmas succes.

»Jeg synes godt nok, det er krænkende, at han skylder mig nogle penge, og så fortsætter han bare med et andet firma,« fortæller Majbritt Lund.

For hende har bekendtskabet med Jan Klarskov Kristensen været en lærestreg.

»Den her sag har lært mig, at når det begynder at se skidt ud med betalingen første gang, så kan man lige så godt skrue bissen på med det samme og stoppe leveringen. Så kan det godt være, man mister kunden, men hvem vil have en kunde, hvor man skal diskutere for at få sine penge?«

Sara Skaarup er en anden af de freelancere, der har spildt ulønnet arbejdstid på Dating-magasinet.

»Jeg er løbet ind i en fusker, og det sker af og til. Det, jeg har lært, er at stole lidt mere på min mavefornemmelse. Manden var ligesom mere en sælgertype, end han var redaktør, og jeg kunne måske godt have sagt mig selv, at den ikke var helt god,« siger Sara Skaarup, der ikke mindst ærgrer sig over, at hun har brugt en god kilde, uden at der kom noget ud af det.

Efter at have forsøgt stort set alt ærgrer DJ’s juridiske konsulent Christian Dølpher sig over, at juraen tillader smarte folk som Klarskov at smyge sig uden om deres gæld.

»Jeg ville gerne kunne sige, at der er et modtræk. Men jeg må konstatere, at det er et system, hvor nogle mennesker har svært ved at få deres penge, og nogle er ekstremt dygtige til at dokumentere, at de ikke ejer noget,« siger Christian Dølpher.

Kommentarer
28
Janne Aagaard
01.06.10 14:09
Re: Dating-journalister fik aldrig deres penge

Jeg var en af de pågældende journalister, og jeg må lige rette artiklen: for jeg var ikke freelancer og arbejdede aldrig for magasinet. Nej, den kære Jan Klarskov plankede en artikel, som jeg skrev under min ansættelse på B.T. for snart ti år siden og genoptrykte den i sit meget ringe magasin. At Klarskov kalder sit firma for en succes, minder for mig om Stein Bagger-retorik, som alle danske medier forhåbentlig holder sig for god til at bringe uden et grundigt tjek først.

Så manden er i ond tro. Ingen ved så lidt om ophavsret, at de i god tro kan tage en artikel fra et andet medie og genoptrykke den ti år efter, uden at spørge - endsige betale - skribenten eller mediet, den var i.

Ellers skal der lyde mange roser til DJ for at gå hele vejen i denne sag - der jo danner præcedens, da det er første gang, at DJ slæber nogen i fogedretten. Denne sag var så grel, at DJ valgte at gå hele vejen på sine medlemmers vegne - og tak for det.

 Janne Aagaard

Fremhævet af Journalisten
Bjarne Hudecek
26.01.11 01:49
Re: Dating-journalister fik aldrig deres penge

Hej med jer.

 

 Jeg faldt rent tilfældigt over en jobannonce :

CHAUFFØRER TIL VESTJYLLAND - EKSTRA ARBEJDE 

IMD Gruppen
(Arbejdspladsen ligger i Herning kommune)

Vi søger et par chauffører til vores distrikter i Vestjylland. Vi kører med lette opgaver som ikke fylder meget, til private personer i hele Danmark.
Derfor har du også mulighed for at køre om aften eller natten.

Du er velkommen til at kombinere din kørsel med andre opgaver.
Vi levere magasiner/kataloger ud til private personer samt virksomheder. Det er altså ikke tunge opgaver. Du har egen bil og vi giver tilskud til benzinen i øjeblikke 1,25 kr. pr. km. Vi tilbyder 15 kr. pr. levering/stop og vi forventer du kan nå 8-10 leveringer i timen. Ruterne ligger på imellem 40 - 100 stop pr. gang. Ruterne er optimeret via vores software, så du skal blot køre ruten.

NB: DU SKAL ANSØGE VIA MAIL - DU MÅ IKKE RINGE TIL OS, MEN SEND DINE SPØRGSMÅL VIA VORES MAIL.


Kørekort

B og Villig til at bruge egen bil i jobbet 

Ledige stillinger 

2 
 
 Da jeg synes at den så lusket ud, så gik jeg i gang med at tygge navnet IMD Gruppen
igennem. Det kom så stille og roligt frem, at manden der stod bag, havde mellemnavnet
KLARSKOV.
 
 Så efter en rundtur i CVR, hvor jeg netop fandt mellemnavnet, kunne jeg google ham
lidt. Der fandt jeg så denne artikel. Han har flere konkurser og tvangsopløste
selskaber i kølvandet. Og nu prøver han så igen at få nogen i gyngen som i jo
har prøvet på egen pengepung.
 Jeg har skrevet til jobnet, og fortalt dem baggrunden, og bedt dem fjerne annoncen,
men ved ikke om de gør det. Der er også andre der har lignende annoncer omkring
"lette distributions jobs" hos Klarskov.
 
 Er det ikke på tide, at han kommer i medierne med andet end hans forkromede finans
centre ?
 
 Bjarne H.
 Herning 

 

Fremhævet af Journalisten
Martin Hougaard
04.03.11 13:28
Re: Dating-journalister fik aldrig deres penge

Som trykkeriindehaver havde jeg "fornøjelsen" af Jan Klarskovs bekendtskab da dating magasinet skulle i trykken dengang i 2007/2008.Det fortryder jeg stort idag, hvor jeg har en dom på ham på over 200.000,-.Men man kan som bekendt i plukke hår af en skaldet, og tro mig, jeg har prøvet.

Jeg kan kun være enig med Janne Aagaard, når hun skriver at manden er i ond tro.Han ved udemærket godt når han sætter sig i udgift, at han ikke kan/vil betale regningen.

Det er voldsomt frustrerende at læse rundt omkring, at han bare fortsætter ufortrødent med at snyde folk efter forgodt befindende. Der er dog en ting man kan gøre. Tjek altid i RKI når du får henvendelser fra folk du ikke har en god reference på. Klarskov er "flot" repræsenteret i RKI, og har været det længe.

Men der er ikke noget der er så skidt at det ikke er godt for noget andet: Vi lærer alle af det, og chancen for at gå i samme fælde igen, er faldet drastisk efter et sådant bekendtskab.

Martin Hougaard

 

Fremhævet af Journalisten
Søren Varenholt
21.03.11 21:59
Re: Dating-journalister fik aldrig deres penge

Jeg har lige været "ansat" hos ham i et par mdr. Jeg går stadig og venter på min sidste løn.
Blev ligeledes lovet både firmabil og benzinkort. Efter jeg afleverede en lånt kassevogn, har jeg intet hørt fra ham.
Jeg har hans adresse, privat og kontor - det er ikke skide smart at snyde folk med den info, og det ender sgu nok jeg må troppe op på adressen og bede om pengene kontant. På en overbevisende måde selvfølgelig.

 Jeg lavede ellers en hurtig googler inden jeg startede, men næste gang må jeg nok se mig nødsaget til at være mere grundig.

Fremhævet af Journalisten
Anders Hvid
22.03.11 07:13
Re: Dating-journalister fik aldrig deres penge

JA, den må godt nok have været hurtig, den googling, for denne artikel er den første, der dukker op.....

Men ærgeligt med dit tab....

Fremhævet af Journalisten
Frode Rekve
25.03.11 07:04
Re: Dating-journalister fik aldrig deres penge

Er der noen som vet om dette er den samme Jan K. Laskov aka Jan Klarskov som står bak webshoppen just2men.dk? 

I så tilfelle et rent svindelforetak som taar betalt for varer de aldri leverer.

 Dersom noen journalister ønsker mere informassjon, ta gjerne kintakt på frekve@hotmail.com 

Fremhævet af Journalisten
Søren Varenholt
29.03.11 12:58
Re: Dating-journalister fik aldrig deres penge

www.just2men.dk er ejet af: IMD Gruppen

Så ja, det er en og samme person.

Fremhævet af Journalisten
Bendt Christensen
29.07.11 19:30
Re: Dating-journalister fik aldrig deres penge

Tjek lige firmaet post2you. Det er samme mand igen. Omdeling af post. men umulig at få kontakt med.

Jeg undersøgte manden og opdager så alle disse indlæg.

 Nåede ikke at hoppe i fælden.

Bendt

Fremhævet af Journalisten
manuela frandsen
01.04.12 21:14
Re: Dating-journalister fik aldrig deres penge

Hejsa 

Jeg er så en af de uheldige chauffører der hoppede i fælden hos Jan's nye firma post2you

jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal få min løn fra manden, jeg har kørt ud med kataloger for ham siden uge 3 og har fået i alt 3300kr af ham, og de penge fik jeg kun ud af ham fordi jeg skrev at hvis han ikke satte de penge på min konto ville jeg stå i københavn ved hans kontor, og igennem meget lang tid og meget skriven over mail osv. fordi man som sagt ikke han ringe til manden, fik jeg mine penge! men jeg mangler bare stadig omkring de 17.000 - 18.000 kr af ham. jeg har skrevet hundredevis af mails til ham og ringet til firmaet post2you. Han svare ikke på mails og firmaet post2you siger at de vil få ham til at ringe tilbage, men det sker bare aldig. vi er 2 chauffører som har god kontakt til hinanden.

er der en der kan hjælpe os hvordan kan vi få pengene fra manden? Skal man virkelig til at have fat i tv programmer som basta og opration X eller deværse blade? Vi har jo brugt mange penge på benzin og brugt vores privat bil til at køre døgnets 24 timer.

 

Fremhævet af Journalisten
manuela frandsen
01.04.12 21:20
Re: Dating-journalister fik aldrig deres penge

Hvis nogle journalister vil høre mere om historien må i meget gerne kontakte mig via mail Seje_manu@hotmail.com og derefter kan jeg sende mit tlf. nummer til jer også kan vi få en snak om jan. 

Manuela Frandsen 

Fremhævet af Journalisten
Pia Nielsen
03.04.12 16:56
Re: Dating-journalister fik aldrig deres penge

Hej

Jeg synes det er ærgeligt med din manglende løn, men du er ikke alene om problemet.

Hvormange findes der der mangler løn fra post2you ?

Nu kan vi ikke mere ringe til firmaets nummer på hjemmesiden fra post2you ØV.

Jan Klarskov Kristensen, som står bag firmaet er umulig af få kontakt med, men jeg fandt et nummer til ham og bad om lønnen, men han lagde desværre på.

Jeg har langt om længe fået en lønseddel, men ingen løn. På lønsedlen fremgår det også at SKAT skal have 39 %. Jeg vil gå til SKAT og spørge om de har fået en indberetning om min lønseddel- hvis ikke de har, så er der vel tale om skattefusk også, det kan vi da slet ikke gå med til.

Er der andre bude der fandt jobbet på jobnet.dk ? Den slags job bør slet ikke være der, men det er jo en politisk sag. Arbejdsmarkedsstyrelsen ser det ikke som et problem, vi kan jo bare kontakte fagforeningerne, hvis vi har en....

Jeg vil advare andre om at tage arbejde hos post2you . Har andre erfaringer med dette firma?

TV er helt sikkert et godt sted at få budskabet ud....

Fremhævet af Journalisten
Pia Nielsen
03.04.12 17:50
Re: Dating-journalister fik aldrig deres penge

 Ring til manden og meld klart ud at du skal ha din løn nu.

 Hvis han spørger om rutenumre, så glem alt om det, det er ikke ført til mere for mig. 

 I øvrigt har du givet ham meget lang kredit og lagt ud for brændstof.

Når nu post2you har fjernet muligheden for at kontakte firmaet på telefon nummeret på hjemmesiden, så kan du ringe til Jan Klarskov Kristensen på dette nummer: 20 40 54 61

I øvrigt burde vi ikke kunne finde hans jobannoncer på jobnet og o f i r

Det er jo sørgeligt, at en offentlig hjemmeside, som man burde have tillid til formidler kontakt til et firma, som post2you, der undlader at betale løn og beholder det vi skulle betale i skat selv.

Jeg har fået min lønseddel, men ingen løn.

Fremhævet af Journalisten
Mark Tappert
04.04.12 10:40
Re: Dating-journalister fik aldrig deres penge
Hej Pia, tag kontakt til Manuela... 
Fremhævet af Journalisten
Jan August Hillers
07.04.12 09:03
Re: Dating-journalister fik aldrig deres penge
Når juraen i så høj grad beskytter svindlere, konkursryttere og skatteunddragere må  I ty til det mere effektive middel: chikane
Fremhævet af Journalisten
07.04.12 19:43
Re: Dating-journalister fik aldrig deres penge
Man kan jo ikke kalde det chikane når man har et formål med det man gør. Hvis jeg kimer manden ned dag og aften eller møder op udenfor hans bopæl eller arbejdsplads i tide og utide for at bede om mine penge er det ikke chikane. Klarskov har sikkert nogle okay advokater og det ville da være dumt at chikanere ham og risikere at komme på den forkerte side af en domssag. Vi skulle jo hellere få ham i retten og dømt for det han gør. Jeg er dog enig i at loven favoriserer karakterer som Klarskov. Det er naturligvis ikke en tilfældighed da vi må erkende der er en stor kløft mellem almindelige mennesker og den regerende overklasse som altid har eksisteret. Jan er nok ikke en del af den, men han udnytter de samme "huller" i systemet. Det som er mest forfærdende er at hvis en almindelig borger stjæler en pakke tyggegummi i Brugsen betyder det plettet straffeattest, bøde mm. Hvis Jan Klarskov snyder folk og SKAT for et 6 cifret beløb (som han har hvis du ligesom mig har fulgt han hjemmeside med nye ruter, og ved han ikke har betalt et eneste bud løn) sker der intet. Man kan ikke gå til Politiet. Jobnet fralægger sig ethvert ansvar, selvom jobannoncerne på ingen måde burde have været godkendt hvis man kigger i deres vedtægter for annoncering på jobnet.  Jeg tror det eneste minimale håb er at finde en avis eller andet medie som endnu ikke er blevet forblændet af Klarskov's fine Daytradecenter, og få dem til at kaste en lyskegle over sagen. Men mon ikke han er ved at have tømt firmaet for aktiver, og mon ikke han slipper af sted med at bedrage både lønmodtagere og SKAT. Jeg har i hvert fald ikke den store tiltro til der sker noget fra systemets side, men det er nok fordi jeg ved at vi er på vej mod et neo-feudalistisk system, hvor du ikke har nogen rettigheder. Systemet gider ikke engang at lade som om de giver en fuck længere da de ved vi er på vej mod den teknokratiske era...
Fremhævet af Journalisten
ejvind müller
08.04.12 08:30
Re: Dating-journalister fik aldrig deres penge

Du skriver at du har fået din løn seddel, men den er ikke iorden den er ikke bogført så der er ikke indbetalt til skat

Fremhævet af Journalisten
ejvind müller
08.04.12 08:41
Re: Dating-journalister fik aldrig deres penge

Jeg har haft fornøjelsen at have arbejdet for Jan!

Jeg kontaktede Bravo Tours for at beklage mig bl.a. for manglende betalinger for arbejde udført med deres materiale.

 Desuden var der problemer med billedoverførsel ( mine f.b. billeder fandtes i andres billeder ).

 

Ejvind

Fremhævet af Journalisten
Carsten Olsen
09.04.12 08:37
Re: Dating-journalister fik aldrig deres penge

Jeg tror ikke kun at det er journalister der har penge i klemme i denne sag. Ifølge mit netværk havde flere dating sider betalt forud for en række annoncer der i sagens natur ikke kunne leveres. Det ville sikkert være gavnligt om man allierede sig og tog fælles front i denne sag. Om ikke andet ville det mindske sagsomkostningerne. Men med post2you sagen tyder det jo desværre på at det ikke er sidste gang vi ser til denne mand. Man kan kun krydse fingre for at det ikke lykkes ham at tage lige så mange ved næsen denne gang.

Fremhævet af Journalisten
Jørn Gade
10.04.12 16:04
Re: Dating-journalister fik aldrig deres penge
Tror pokker, at han ikke svarer. I følge hans Facebook-side, så bor manden i Monte-Carlo, Monaco: http://www.facebook.com/jan.klarskov. I følge billederne mangler der ikke noget der ...
Fremhævet af Journalisten
Rene Dixen
27.05.12 18:17
Re: Dating-journalister fik aldrig deres penge

Jeg er også en af de utrolig heldige fjolser som hoppede lige i Post2you fælden, med henblik på lidt ekstra i kassen, men nej, de 3100 kr jeg har leveret tryksager for er aldrig udbetalt.

 Min Advokat ved min fagforening er sat på sagen og hans adresse er registret i Frankring, Saint Martin Bellevue.

 Håber selvfølgelig af vi alle for udbetalt vores skyldige beløb, men er bange for vi kun ender med en lang næse..Af skade bliver man klog, men sjælden rig;-)

 

Fremhævet af Journalisten
Mark Tappert
21.11.12 11:07
Re: Dating-journalister fik aldrig deres penge

Jeg er desværre også i den uheldige situation at have haft bekendskab til Jan Klarskov. Jeg arbejde for ham som grafiker i 2007/2008 på Dating Magasinet samt på Café Magasinet. I starten var det fint, han betalte det han skulle, men efter de første magasiner, startede de dårlige undskyldninger at vælte ned over mig.. Idag sidder jeg med en vundet fogde sag fra 2009, da jeg til alt held var hyret igennem hans personlige firma og ikke hverken ApS, IS eller andet selvskab. så hans gæld til mig på ca. 300.000 kan han ikke bare løbe fra.. men det gør jo ikke sagen bedre når han efter 2 år, hvor han har erklæret sig insolvent til Lyngby fodge, flytter sin adresse til Monaco.

Retten i Lyngby vil / kan ikke gøre noget, da han har adresse i Monaco, og siger at der skal laves en Politi anmeldelse. Dette arbejdes der så på nu.

Jeg har følgende vigtige facts. som bliver fremvist for Nordsjællands Politi i den nærmeste fremtid - men mindre at Jan mod forventning skulle komme med et udkast på en betalingsordning.

1. Jan har snydt mange annoncører til både Café Magasinet og Dating Magasinet. Jeg har flere udtagelser fra annoncører som har betalt forud (helt op til et år) for annoncer i magasiner som aldrig er udkommet.

2. Hele sagen med Dating Magasinet og den måde han har snydt journalister og trykkere

3. Fimase, IMD Gruppen, www.just2men.dk - og deres interne relationer, samt Cathrine Fabricius (aka. Cathrine Klarskov) rolle i disse firmaer.

4. Jan's arrangemet i DayTrade centeret, hvor han konfigurerede både som pressechef og partner, samt hans relationer til den aflyste messe Invest 2010 i BellaCenteret.

5. Post2You  - hvor vi har beviser for groft bedrag mod kunder og levering af deres tryksager.

6. Vigtigst af alt så har vi gode beviser på at Jan ikke bor i Monaco, men faktisk opholder sig på den samme adresse som hans kone i Charlottenlund.

7. Udskrifter på trusler samt falske breve fra opdigtede advokater.

 og listen forsætter....

Jeg håber til tider, at jeg kunne slå en streg over det hele og komme videre, da det virkeligt tager meget af min tid og belaster mig mentalt..., men den behandling, og det faktum at jeg idag sidder med en stor kassekredit pga. Jan og hans ufine metoder, gør - at jeg ikke kan få mig selv til at stoppe, og med at prøve at bare få en lille smule retfærdighed ud af det.

Hvis det lykkeds at få en Politisag ud af det skal jeg nok efterfølgende skrive en opdatering i dette forum..

/Mark 

Fremhævet af Journalisten
Søren Varenholt
22.11.12 21:27
Re: Dating-journalister fik aldrig deres penge
Det er imponerende at der efter så lang tid stadig intet er sket manden. Hvor er det dog et sølle samfund vi lever i.
Fremhævet af Journalisten
Mette Hansen
13.09.13 05:37
Er der nogle der ved om der
Er der nogle der ved om der er sket noget nyt i denne sag?
Fremhævet af Journalisten
Mette Hansen
13.09.13 05:39
Ville være fedt hvis nogle
Ville være fedt hvis nogle har fået skovlen under ham.
Med venlig hilsen
Mette Hansen
http://www.i-dating.dk
Fremhævet af Journalisten
Povl Lønberg
06.12.13 13:17
Jeg vil også gerne melde mig
Jeg vil også gerne melde mig til at få skovlen under Jan Klarskov Kristensen. Jeg indrykkede reklamer på Tv2 for ham - han betalte aldrig og jeg har søgt ham alle steder med advokat mv. Jeg har for nylig set han har adresse i Schweiz. Jeg er blevet 250.000 fattigere p.g.a. Jan - og hjælper gerne med oplysninger mv. Det må da være en sag for Kaare Qvist på DR's serier....
Fremhævet af Journalisten
Povl Lønebr
06.12.13 13:26
Jan Klarskov Kristensen

Jan Klarskov Kristensen
Titel:
Adresse: Bachstr. 1, CH-9060 Bütschwil, Schweiz

Tilknyttede og tidligere tilknyttede virksomheder: Cvr-nr: 12542194 - ANPARTSSELSKABET AF 01.11.1988
Cvr-nr: 26437024 - CALLNET ApS
Cvr-nr: 27647596 - CTM HOLDING ApS
Cvr-nr: 27647685 - TESTSKOLEN ApS
Cvr-nr: 28300220 - KLARSKOV MEDIA ApS
Cvr-nr: 29801495 - CALL MANAGEMENT ApS
Cvr-nr: 32083455 - FIMASE ApS
Cvr-nr: 32939198 - INVESTORMESSEN ApS
Cvr-nr: 33085133 - SALGSHUSET ApS
Cvr-nr: 22037110 - ApS MATR. NR. 850 SUNDBYØSTER


Fremhævet af Journalisten
Hans Dagfinn
21.09.17 13:29
Dette er ret almindeligt
Dette er ret almindeligt problem.

Min hjemmeside - http://www.hurtiglannu.com/lan-trods-rki/
Fremhævet af Journalisten
Allan Bager
09.05.20 10:39
Man hører desværre om flere og flere sager med dårlige betalere. Da jeg var studerende, arbejdede jeg Freelance for Tekstspot, som for et års tiden måtte erklære sig konkurs, fordi en stor kunde tog røven på dem.

Det er skræmmende så mange svindlere, der findes, og jeg synes, det er svært at gardere sig imod - særligt som mindre freelancer, hvor man ikke har råd til juridisk assistance i forhold til udformning af kontrakter.

Efter at have arbejdet nogle år i online-marketing-branchen står det mig klart, at nogle brancher er væsentlig værre end andre, hvad angår depraverede typer. Med min erfaring er det ingen overraskelse, at det lige er en tosse inden for dating, der handler uetisk. Der findes nemlig mange skruppelløse mennesker i datingnichen. Det samme gør sig gældende for følgende andre nicher: lån, akasse-rådgivning, sexlegetøj og testsider.
Fremhævet af Journalisten