Clement Kjersgaards magasin når kioskerne

Med fremtrædende politikere som Per Stig Møller, Naser Khader og Ritt Bjerregaard på forfatterlisten bliver Clement Kjersgaards magasin RÆSON kioskdistribueret for første gang.

Med fremtrædende politikere som Per Stig Møller, Naser Khader og Ritt Bjerregaard på forfatterlisten bliver Clement Kjersgaards magasin RÆSON kioskdistribueret for første gang.

»Det er Newsweek på dansk – bare i større skala,« kalder Clement Kjersgaard sit eget nyhedsmagasin, RÆSON, som i november kan købes i kioskerne. De 162 farvesider med 40 artikler, som blandt er skrevet af fremtrædende politikere er et halvårsmagasin, som koster 199 kroner i løssalg.

Tv-værten Clement Kjersgaard blev tidligere på måneden krediteret for sin flabethed og uforudsigelighed, da Berlingskes Nyhedsmagasin kårede ham som DRs stærkeste mærkevare.

1 Kommentar

Martin / Plant
3. SEPTEMBER 2009
Re: Clement Kjersgaards magasin når kioskerne

Jeg tvivler på, at der er en finger at sætte på indholdet, men layoutet ser næsten ud, som om at der er lavet i Word. Lidt amatøragtigt. Harvard Business Review har også seriøst indhold, men her komplementerer layout fint - og der er mange andre eksempler, Clement kender dem utvivlsomt. Det bliver vel forhåbenlig bedre i den trykte version :-)