BROR og anmelderne

DEBAT: Kære Anne Lea Landsted og Journalisten. Tak for, at I giver os muligheden for at komme med en lille kommentar.

Den oplevelse, der beskrives i kronikken, ligger meget langt under den standard, vi sætter for os selv, hver dag vi åbner dørene til BROR. Vi beklager, at vi ikke har kunnet leve op til vores egen standard under det pågældende besøg, og at det har påvirket de to gæsters oplevelse i en negativ retning.  

Siden vores åbning har vi valgt at satse på en meget åben profil og bruger i den henseende Twitter og Facebook til at give vores gæster et indblik i hverdagen på BROR. De sociale platforme fungerer samtidig som et sted, hvor vores gæster ucensureret kan komme med positiv og negativ feedback. Vi sætter stor pris på positive såvel som negative tilbagemeldinger, fordi det er en uvurderlig hjælp til konstant at blive bedre.

Vi ønsker at give alle vores gæster den samme gode oplevelse og kan kun bakke op om, at anmelderne skaber de mest objektive vilkår at basere deres anmeldelser på. København er en lille by, hvor alle i og omkring restaurationsbranchen kender hinanden. Det skaber nogle særlige udfordringer for mad-anmelderne, som de løbende tackler på forskellige måder. Det er en spændende debat, som Anne Lea Landsteds kronik lægger op til!

Hverken vi eller madanmelderne har nogen interesse i at skabe indtryk, der ikke er i overensstemmelse med virkeligheden. For virkeligheden indhenter os altid. Heldigvis!
Slutteligt vil vi igen beklage den uheldige oplevelse for vores to gæster. Det er ikke noget, vi tager let på.

Kærlig hilsen alle på BROR

– Thomas Buhl-Wiggers, Creative Manager og PR Coordinator, restaurant bror

0 Kommentarer