I morgen udkommer Berlingske Nyhedsmagasin i helt nyt design og samtidig er der skruet op for kvaliteten, lover koncernchef Lisbeth Knudsen.
Det ugentlige magasin om landets topledere og erhvervslivet har været igennem mindre design-forbedringer de senere år, men morgendagens udgave bliver efter sigende langt mere "eksklusiv".
Ifølge Lisbeth Knudsen skrues der nu op for kvaliteten:
"Der er brug for et eksklusivt magasin, som kan være både frikvarter, pejlemærke og inspiration for landets topledere. Det giver vi dem nu med det ny og forbedrede nyhedsmagasin," udtaler Lisbeth Knudsen i en pressemeddelelse, hvor der samtidig gøres opmærksom på, at Berlingskes topleder selv tilhører gruppen af magasinets potentielle kernelæsere.
Det nye Berlingske Nyhedsmagasin skal således ses som topledernes magasin, der giver indsigt i andre toplederes strategiplaner, netværk, personlige sejre eller nederlag. Og ambitionen er at gå tæt på udfordringerne på den globale markedsplads og præsenterer nye tendenser inden for teknologi, ledelse og livsstil.
"Der stilles hele tiden krav om fornyelse og omstilling til virksomhedernes ledelser og til de produkter, vi tilbyder. De krav om fornyelse har vi også konfronteret os selv med på Berlingske Nyhedsmagasin, og resultatet er blevet et mere moderne og mere indholdsmættet magasin. Jeg er yderst tilfreds med resultatet og glæder mig til at se, hvordan det bliver modtaget," siger Lisbeth Knudsen.
Sidste gang nyhedsmagasinet var igennem en grundig fornyelse var i 2004.
BNY, som det også kaldes, blev grundlagt 1985. Tidligere hed magasinet Børsens Nyhedsmagasin, men blev overtaget af daværende Berlingske Officin i 2002, da den hiditige ejer, Bonnier, havde bebudet en lukning af magasinet.
Sidste år tilbød man i øvrigt i en periode, at man kunne læse magasinet gratis på nettet. Det forsøg er nu stoppet.
0 Kommentarer
Du skal være logget ind med dit DJ-login for at kunne kommentere på artiklen.