Berlingske lancerer ‘Go News’ på Msn.dk

Berlingske Media udvider atter samarbejdet med andre partnere. Denne gang Microsoft-tjenesten Msn.dk. Det nye fælles brand 'Go News' går i luften den 1. december.

Berlingske Media udvider atter samarbejdet med andre partnere. Denne gang Microsoft-tjenesten Msn.dk. Det nye fælles brand 'Go News' går i luften den 1. december.

"Vores strategi er nu ikke længere alene at styrke og udvikle vores eksisterende brands, men også at indgå interessante partnerskaber med andre i det digitale marked. Derfor giver det rigtig god mening, at vi nu kaster os ud i opgaven med Go News," fortæller koncernchef Lisbeth Knudsen i en pressemeddelelse.

Konkret betyder det, at Berlingske Medias nyheder fremover når ud til de omkring 1,3 mio. danskere, som klikker ind hver måned på Msn.dk.

Samtidig får Berlingskes annoncører mulighed for at komme ud i andre medier end Berlingskes egne.

0 Kommentarer