search

Bag om valget 2011

Allerede inden Lars Løkkes talerstol blev linet op foran Marienborg, var Journalisten på plads hos en række af valgets centrale medieaktører.

Allerede inden Lars Løkkes talerstol blev linet op foran Marienborg, var Journalisten på plads hos en række af valgets centrale medieaktører. Vi går bag om valget, sådan som det udspillede sig i et konkurrerende parløb mellem TV 2 og DR, hvor stationerne kæmpede for at få sendevogne, fotografer og journalister sendt ud i marken og finde de rigtige kilder og historier.

På TV2 News blev de specialdesignede kaffekopper med valglogo pakket ud – på DR rullede valgmaskinen mere traditionelt, men ikke mindre effektivt. Scanpix havde en af sine mest erfarne valgkampsfotografer på opgaven, og Journalisten gik i hans fodspor og lurede tricks. Efter en hektisk uge 1, hvor nyheden om valget fyldte alle platforme, kunne informatører og kommunikatører se medierne åbne sig for andre budskaber – dog var den en god ide at vinkle på økonomi, der hurtigt blev valgets dominerende tema.

Kommentarer
0
Denne artikel er lukket for kommentarer.
data_usage

SENESTE NYT

chevron_left
chevron_right
keyboard_arrow_up
Tilbage til toppen