search

ATP vinder europæisk kommunikationspris

SP-pengene satte dagsorden i aviserne og hen over middagsbordene i de danske hjem. Et tørt emne blev pludselig hot. Det har ATP nu modtaget en europæisk kommunikationspris for.

SP-pengene satte dagsorden i aviserne og hen over middagsbordene i de danske hjem. Et tørt emne blev pludselig hot. Det har ATP nu modtaget en europæisk kommunikationspris for.

Sådan får du mest ud af dine SP-pengene. Nu kan du hæve dine SP-penge. En halv million får udbetalt SP-penge i denne uge.

Rubrikkerne om SP-pengene fyldte godt i de danske medier i 2009. Det lykkedes ATP at gøre Den Særlige Pensionsopsparing til et emne, som ethvert medie med respekt for sig selv dækkede intensivt. Det har ATP nu fået en pris for, som blev uddelt ved den europæiske kommunikationsbranches årlige fest i Wien torsdag aften.

"ATP har med stor succes kommunikeret deres komplicerede budskab om 'Den Særlige Pensionsopsparing' ved at bruge gamle og nye kanaler til at nå tre millioner danskere og sikrede dermed, at SP-pengene gik fra at være et tørt emne, som få interesserede sig for, til at være et dagsordenssættende emne," lyder begrundelsen.

Prisen blev uddelt ved European Excellence Award 2009, der blev afholdt af det europæiske Communication Director magazine. ATP vandt i kategorien "Finansiel kommunikation".
ATP var nomineret sammen med selskaberne Union Investment, Telecom Italia spa, Gas Natural og ASOS.

Kommentarer
0
Denne artikel er lukket for kommentarer.
keyboard_arrow_up
Tilbage til toppen