search

Aller og JP laver nyhedssite for kvinder

Aller Media går sammen med Jyllands-Posten om at lancere et nyt fælles site for kvinder. Sitet hedder Alive.dk og åbner i dag.

Aller Media går sammen med Jyllands-Posten om at lancere et nyt fælles site for kvinder. Sitet hedder Alive.dk og åbner i dag.

Det nye site har kvinder i alderen 15-45 år som målgruppe. De to mediehuse vil kapre læserne ved at satse på »daglig nyhedsdækning af emner, der interesserer kvinder«, skriver de i en fælles pressemeddelelse.

Aller Media har i forvejen flere medier, der er målrettet kvinder, og Jyllands-Posten går til samarbejdet med sin erfaring med netaviser.

»Aller Media har mere end 100 års erfaring i at skræddersy indhold på print til de kvindelige læsere. Vi håber, at partnerskabet med Jyllands-Posten betyder, at endnu flere danske kvinder får fornøjelse af vores kvalitetsbetonede og ikke mindst målrettede kvindestof,« siger direktør Jesper Ulsø, Aller Media, i pressemeddelelsen.

Indholdet på sitet leveres af Aller Medias newsdesk, imens annoncesalget bliver varetaget af Jyllands-Posten.

Kommentarer
2
Michael Nielsen
03.12.10 09:43
Re: Aller og JP laver nyhedssite for kvinder

Tja ifølge Aller og Jyllands-Posten, så interesserer kvinder sig åbenbart ikke for f.eks. politik og økonomi, men kun for børn, skønhed, karriere og shopping.

Se evt. indlæg på http://medier.smartlog.dk/nyheder-for-kvinder--lortebleer--bakterier-og-julegaver-post243003

Eller læs det nye 'nyhedssite' og se selv. 

Fremhævet af Journalisten
Janne Hansen
03.12.10 16:23
Re: Aller og JP laver nyhedssite for kvinder

Total latterliggørelse af kvindekønnet. Sikke et flop - vender med 100% sikkerhed ikke tilbage til det site - det evner på ingen måder at fange mig. Hvad om man sparede de penge og oprettede nogle flere rigtige stillinger herhjemme?

Fremhævet af Journalisten
Denne artikel er lukket for kommentarer.
keyboard_arrow_up
Tilbage til toppen