TV 2 Østjylland udgiver kampagneavis

TV2 Østjylland sender en avis ud til 345.000 husstande i dag. Formålet er at trække seere til den nye regionale tv-kanal, der skal gøre op med "forstoppelse på grund af tomt og ligegyldigt fjernsyn".
22.02.2012 · 09:25

TV2 Østjylland sender en avis ud til 345.000 husstande i dag. Formålet er at trække seere til den nye regionale tv-kanal, der skal gøre op med "forstoppelse på grund af tomt og ligegyldigt fjernsyn".

TV2 Østjylland vil lave avis for en dag. Kampagneavisen 'TV 2 OJ Avisen' bliver i dag omdelt til alle 345.000 husstande, som TV2 Østjylland dækker. Det oplyser kanalen.

Avisen, der er lavet i samarbejde med Lokalaviserne Østjylland, skal reklamere for TV2 Østjyllands nye tv-kanal. Den gik i luften 1. februar, og nu skal borgerne lære den at kende.

I avisens leder forklarer direktør i TV2 Østjylland Peter Kramer, hvorfor østjyderne skal gide se endnu en kanal på deres tv.

"Endnu en tv-kanal ... og hvad skal vi så med den? Et rimeligt spørgsmål - for der er i forvejen hundredvis af tv-kanaler på fjernbetjeningen. Men hvis du er træt af endeløse reklamer, fyldt op med amerikanske tv-serier, kørt over af amatørkonkurrencer, eller hvis du bare har fået forstoppelse på grund af tomt og ligegyldigt fjernsyn, så er det nye TV 2 | ØSTJYLLAND måske noget for dig," skriver han i avisen, som du kan læse i fuld længde her.

Avisen introducerer en række af de programmer, der bærer fladen på den nye tv-kanal. Helt grundlæggende er formålet at vise "Østjylland på godt og ondt" under mottoet "Plads til begejstring", skriver Peter Kramer.

Kommentar

Seneste nyheder

20.01.2017 · 14:23

Sparerunde på Børsen: fem fratrædelser og 10 fyringer

Maria Brus Pedersen
20.01.2017 · 10:13

BTMX undgår flere fyringer

Andreas Marckmann Andreassen
20.01.2017 · 08:12

Børsen undgår redaktionelle fyringer

Andreas Marckmann Andreassen
19.01.2017 · 14:21

Nordjysk magasin fyldt med halv-skjulte reklamer siden 2009

Anonymous (ikke efterprøvet)

Betalt indhold – hvor høj er prisen?

Medier over hele verden satser på annoncer, der ligner journalistik. Det skal mærkes som annoncer, men ofte er markeringen fraværende eller svær at forstå. De kommende dage sætter Journalisten fokus på betalt indhold – fra Danmark til New York Times.

Seneste jobopslag

Kommunikationschef med flair for branding

ARKIL HOLDING A/S
Ansøgningsfrist: 20.02

INSPIRERENDE KOMMUNIKATIONSCHEF

INSTITUT FOR MENNESKERETTIGHEDER
Ansøgningsfrist: 31.01

Digital redaktør

Kvinfo
Ansøgningsfrist: 03.02

Har du lyst til at skrive om Tyskland til Danmark?

Flensborg Avis AG
Ansøgningsfrist: 27.01

Kommunikationsmedarbejder til Energibyen Frederikshavn

Frederikshavn Kommune
Ansøgningsfrist: 30.01

Journalist/skribent

Danske Bank
Ansøgningsfrist: 30.01

Nyhedsjournalist

Helsingør Dagblad
Ansøgningsfrist: 06.02

NYHEDSREDAKTØR til TV 2/Bornholm

TV 2/Bornholm
Ansøgningsfrist: 22.02

Fagbladet Folkeskolen med netmedier søger redigerende bladredaktør

Fagbladet Folkeskolen
Ansøgningsfrist: 27.01

Skarp og dagsordenssættende pressekonsulent

Københavns Kommune
Ansøgningsfrist: 22.01