27. januar 2015
BLOG
Susanne Sayers:
Vi bliver aldrig troværdige

TV 2 Østjylland udgiver kampagneavis

TV2 Østjylland sender en avis ud til 345.000 husstande i dag. Formålet er at trække seere til den nye regionale tv-kanal, der skal gøre op med "forstoppelse på grund af tomt og ligegyldigt fjernsyn".
22/02/2012 | 09:25

Af: Andreas Marckmann Andreassen

TV2 Østjylland sender en avis ud til 345.000 husstande i dag. Formålet er at trække seere til den nye regionale tv-kanal, der skal gøre op med "forstoppelse på grund af tomt og ligegyldigt fjernsyn".

TV2 Østjylland vil lave avis for en dag. Kampagneavisen 'TV 2 OJ Avisen' bliver i dag omdelt til alle 345.000 husstande, som TV2 Østjylland dækker. Det oplyser kanalen.

Avisen, der er lavet i samarbejde med Lokalaviserne Østjylland, skal reklamere for TV2 Østjyllands nye tv-kanal. Den gik i luften 1. februar, og nu skal borgerne lære den at kende.

I avisens leder forklarer direktør i TV2 Østjylland Peter Kramer, hvorfor østjyderne skal gide se endnu en kanal på deres tv.

"Endnu en tv-kanal ... og hvad skal vi så med den? Et rimeligt spørgsmål - for der er i forvejen hundredvis af tv-kanaler på fjernbetjeningen. Men hvis du er træt af endeløse reklamer, fyldt op med amerikanske tv-serier, kørt over af amatørkonkurrencer, eller hvis du bare har fået forstoppelse på grund af tomt og ligegyldigt fjernsyn, så er det nye TV 2 | ØSTJYLLAND måske noget for dig," skriver han i avisen, som du kan læse i fuld længde her.

Avisen introducerer en række af de programmer, der bærer fladen på den nye tv-kanal. Helt grundlæggende er formålet at vise "Østjylland på godt og ondt" under mottoet "Plads til begejstring", skriver Peter Kramer.

Kommentar

Seneste nyheder

26/01/2015 | 14:30
Lea Ostenfeld Bitsch
26/01/2015 | 10:38
Emil Ellesøe Ditzel

Tilmeld dagligt nyhedsbrev

Jobopslag

Berlingske søger nyhedsredaktør til B.dk

Berlingske Media A/S
Ansøgningsfrist: 06/02/2015

Uddannelsesvejleder til Pressens Uddannelsesfond

Pressens Uddannelsesfond/Mediernes Efteruddannelse
Ansøgningsfrist: 06/02/2015

Ritzaus Bureau søger sælger

ritzau
Ansøgningsfrist: 08/02/2015

Kommunikationskonsulent til Madkulturen

Madkulturen
Ansøgningsfrist: 29/01/2015

Kommunikationschef til Dansk Sygeplejeråd

Dansk Sygeplejeråd
Ansøgningsfrist: 30/01/2015

Mediekritisk reporter – få ro til at være god

Journalisten
Ansøgningsfrist: 09/02/2015