TV 2 Østjylland udgiver kampagneavis

TV2 Østjylland sender en avis ud til 345.000 husstande i dag. Formålet er at trække seere til den nye regionale tv-kanal, der skal gøre op med "forstoppelse på grund af tomt og ligegyldigt fjernsyn".
22.02.2012 · 09:25

TV2 Østjylland sender en avis ud til 345.000 husstande i dag. Formålet er at trække seere til den nye regionale tv-kanal, der skal gøre op med "forstoppelse på grund af tomt og ligegyldigt fjernsyn".

TV2 Østjylland vil lave avis for en dag. Kampagneavisen 'TV 2 OJ Avisen' bliver i dag omdelt til alle 345.000 husstande, som TV2 Østjylland dækker. Det oplyser kanalen.

Avisen, der er lavet i samarbejde med Lokalaviserne Østjylland, skal reklamere for TV2 Østjyllands nye tv-kanal. Den gik i luften 1. februar, og nu skal borgerne lære den at kende.

I avisens leder forklarer direktør i TV2 Østjylland Peter Kramer, hvorfor østjyderne skal gide se endnu en kanal på deres tv.

"Endnu en tv-kanal ... og hvad skal vi så med den? Et rimeligt spørgsmål - for der er i forvejen hundredvis af tv-kanaler på fjernbetjeningen. Men hvis du er træt af endeløse reklamer, fyldt op med amerikanske tv-serier, kørt over af amatørkonkurrencer, eller hvis du bare har fået forstoppelse på grund af tomt og ligegyldigt fjernsyn, så er det nye TV 2 | ØSTJYLLAND måske noget for dig," skriver han i avisen, som du kan læse i fuld længde her.

Avisen introducerer en række af de programmer, der bærer fladen på den nye tv-kanal. Helt grundlæggende er formålet at vise "Østjylland på godt og ondt" under mottoet "Plads til begejstring", skriver Peter Kramer.

Kommentar

Seneste nyheder

22.02.2017 · 13:53

DJ-medlem har fået afslag på asyl - forstå hvorfor

Andreas Marckmann Andreassen
22.02.2017 · 11:44

DR-program krævede 67.500 for at sende fra Mors

Kerstin Bruun-Hansen
22.02.2017 · 09:57

Fagbladet 3F vinder O-prisen for kortlægning af dødsulykker

Kerstin Bruun-Hansen
21.02.2017 · 15:32

”Måske er du ikke det rigtige sted”

Andreas Marckmann Andreassen

Seneste jobopslag

Journalist/presseanalytisk medarbejder

HK Hovedstaden
Ansøgningsfrist: 08.03

Presse- og kommunikationsrådgiver til Kræftens Bekæmpelse

Kræftens Bekæmpelse
Ansøgningsfrist: 12.03

Projektleder til Pressens Uddannelsesfond/Mediernes Efteruddannelse

Pressens Udannelsesfond/Mediernes Efteruddannelse
Ansøgningsfrist: 23.02

Studentermedhjælp til digitale og sociale medier

Dansk Journalistforbund
Ansøgningsfrist: 01.03

Erfaren presseansvarlig

Gigtforeningen
Ansøgningsfrist: 02.03

Ansvarshavende chefredaktør til Altinget.dk

Altinget
Ansøgningsfrist: 27.02

Presse- og kommunikationsansvarlig

LMO
Ansøgningsfrist: 27.02