TV 2 Østjylland udgiver kampagneavis

TV2 Østjylland sender en avis ud til 345.000 husstande i dag. Formålet er at trække seere til den nye regionale tv-kanal, der skal gøre op med "forstoppelse på grund af tomt og ligegyldigt fjernsyn".
22.02.2012 · 09:25

TV2 Østjylland sender en avis ud til 345.000 husstande i dag. Formålet er at trække seere til den nye regionale tv-kanal, der skal gøre op med "forstoppelse på grund af tomt og ligegyldigt fjernsyn".

TV2 Østjylland vil lave avis for en dag. Kampagneavisen 'TV 2 OJ Avisen' bliver i dag omdelt til alle 345.000 husstande, som TV2 Østjylland dækker. Det oplyser kanalen.

Avisen, der er lavet i samarbejde med Lokalaviserne Østjylland, skal reklamere for TV2 Østjyllands nye tv-kanal. Den gik i luften 1. februar, og nu skal borgerne lære den at kende.

I avisens leder forklarer direktør i TV2 Østjylland Peter Kramer, hvorfor østjyderne skal gide se endnu en kanal på deres tv.

"Endnu en tv-kanal ... og hvad skal vi så med den? Et rimeligt spørgsmål - for der er i forvejen hundredvis af tv-kanaler på fjernbetjeningen. Men hvis du er træt af endeløse reklamer, fyldt op med amerikanske tv-serier, kørt over af amatørkonkurrencer, eller hvis du bare har fået forstoppelse på grund af tomt og ligegyldigt fjernsyn, så er det nye TV 2 | ØSTJYLLAND måske noget for dig," skriver han i avisen, som du kan læse i fuld længde her.

Avisen introducerer en række af de programmer, der bærer fladen på den nye tv-kanal. Helt grundlæggende er formålet at vise "Østjylland på godt og ondt" under mottoet "Plads til begejstring", skriver Peter Kramer.

Kommentar

Seneste nyheder

25.08.2016 · 15:10

Millionbøde til Aller og betinget fængsel til to chefer i Se og Hør-sag

Andreas Marckmann Andreassen
25.08.2016 · 14:59

Se den kritiske udtalelse fra medarbejderne på JP

Jørgen Skadhede
25.08.2016 · 13:00

JP-ansatte slipper med tre fyringer

Jørgen Skadhede
25.08.2016 · 12:30

Anklager kræver 15 mio. kr. i bøde til Aller i Se og Hør-sag

Andreas Marckmann Andreassen

Advarsel – nytænkning!

Journalisten prøver de kommende dage at skrive mindre om det, vi normalt dækker mest: Problemer på medier i København. Du vil møde provinsvinkler og kilder, der har løst et problem eller bare er tilfredse. Hvis du ikke er fan, så gå udenom artikler markeret med DET RØDE HJERTE.

Seneste jobopslag

Redaktør til nyt CBS medie

CBS - Copenhagen Business School
Ansøgningsfrist: 06.09

Journalist til Rådet for Sikker Trafik

Rådet for Sikker Trafik
Ansøgningsfrist: 04.09

Erfaren kommunikatør til Center for Offentlig Innovation - COI

Center for Offentlig Innovation
Ansøgningsfrist: 09.09

Kommunikationschef m/k

Sydslesvigsk Forening
Ansøgningsfrist: 09.09

Featurejournalist til Penge & Privatøkonomi

Penge & Privatøkonomi
Ansøgningsfrist: 26.08