25. oktober 2014

Politikens nye design vinder pris

Politiken er en af fem aviser, der har vundet den årlige Best of Newspaper Design. Politiken vinder for det redesign, avisen indførte i december.
15/02/2012 | 09:54

Af: Andreas Marckmann Andreassen

Politiken er en af fem aviser, der har vundet den årlige Best of Newspaper Design. Politiken vinder for det redesign, avisen indførte i december.

Fem aviser fra fire lande er blevet udpeget som de bedste og mest kreative eksempler på avisdesign i verden. Politiken er en af dem. Det oplyser Society for News Design, som står bag den årlige hæder.

Konkurrencen Best of Newspaper Design er netop blevet afgjort for 33. gang. Du kan se alle fem vinderaviser her.

Politiken kan være særligt glade for prisen, fordi de får den for det nye redesign, der blev indført i december.

"Politiken søsatte et redesign i december 2011 for at appellere til læserne på en frisk og moderne måde, med en målsætning om at gøre navigationen og brugervenligheden bedre. Det er lykkedes," lyder det blandt andet i begrundelsen.

Du kan læse hele begrundelsen for Politikens pris her

Kommentar

Tilmeld dagligt nyhedsbrev

Jobopslag

VELUX Group Media Relations Manager

VELUX A/S
Ansøgningsfrist: 14/11/2014

Erfaren pressechef til Industriens Pension

Industriens Pension
Ansøgningsfrist: 06/11/2014

Berlingske Media søger// Redaktionssekretær med sans for debat (vikar)

Berlingske Media A/S
Ansøgningsfrist: 26/10/2014

Journalist til Danmarks Naturfredningsforening

Danmarks Naturfredningsforening
Ansøgningsfrist: 31/10/2014

Kommunikationschef med skarp pen og strategisk blik

Dansk Skuespillerforbund
Ansøgningsfrist: 28/10/2014

Byggeriets nye lufthammer til Licitationen

Licitationen – Byggeriets Dagblad
Ansøgningsfrist: 03/11/2014

Redaktør til Magisterbladet

DM – Dansk Magisterforening
Ansøgningsfrist: 03/11/2014

 

Nyt fra Kommunikationen.dk