25. januar 2015
BLOG
Susanne Sayers:
Vi bliver aldrig troværdige

Politikens nye design vinder pris

Politiken er en af fem aviser, der har vundet den årlige Best of Newspaper Design. Politiken vinder for det redesign, avisen indførte i december.
15/02/2012 | 09:54

Af: Andreas Marckmann Andreassen

Politiken er en af fem aviser, der har vundet den årlige Best of Newspaper Design. Politiken vinder for det redesign, avisen indførte i december.

Fem aviser fra fire lande er blevet udpeget som de bedste og mest kreative eksempler på avisdesign i verden. Politiken er en af dem. Det oplyser Society for News Design, som står bag den årlige hæder.

Konkurrencen Best of Newspaper Design er netop blevet afgjort for 33. gang. Du kan se alle fem vinderaviser her.

Politiken kan være særligt glade for prisen, fordi de får den for det nye redesign, der blev indført i december.

"Politiken søsatte et redesign i december 2011 for at appellere til læserne på en frisk og moderne måde, med en målsætning om at gøre navigationen og brugervenligheden bedre. Det er lykkedes," lyder det blandt andet i begrundelsen.

Du kan læse hele begrundelsen for Politikens pris her

Kommentar

Seneste nyheder

23/01/2015 | 14:06
Jakob Albrecht
23/01/2015 | 13:27
Jakob Albrecht
23/01/2015 | 12:29
Mikkel Arre

Tilmeld dagligt nyhedsbrev

Jobopslag

Berlingske søger nyhedsredaktør til B.dk

Berlingske Media A/S
Ansøgningsfrist: 06/02/2015

Uddannelsesvejleder til Pressens Uddannelsesfond

Pressens Uddannelsesfond/Mediernes Efteruddannelse
Ansøgningsfrist: 06/02/2015

Ritzaus Bureau søger sælger

ritzau
Ansøgningsfrist: 08/02/2015

Redaktør til P1 Eftermiddag

DR
Ansøgningsfrist: 26/01/2015

Kommunikationskonsulent til Madkulturen

Madkulturen
Ansøgningsfrist: 29/01/2015

Kommunikationschef til Dansk Sygeplejeråd

Dansk Sygeplejeråd
Ansøgningsfrist: 30/01/2015

TV SYD søger stærk onlinejournalist

TV SYD
Ansøgningsfrist: 26/01/2015

Mediekritisk reporter – få ro til at være god

Journalisten
Ansøgningsfrist: 09/02/2015

 

Nyt fra Kommunikationen.dk