20. december 2014
BLOG
Jørgen Laurvig:
Cubas medier i et jerngreb

Politikens nye design vinder pris

Politiken er en af fem aviser, der har vundet den årlige Best of Newspaper Design. Politiken vinder for det redesign, avisen indførte i december.
15/02/2012 | 09:54

Af: Andreas Marckmann Andreassen

Politiken er en af fem aviser, der har vundet den årlige Best of Newspaper Design. Politiken vinder for det redesign, avisen indførte i december.

Fem aviser fra fire lande er blevet udpeget som de bedste og mest kreative eksempler på avisdesign i verden. Politiken er en af dem. Det oplyser Society for News Design, som står bag den årlige hæder.

Konkurrencen Best of Newspaper Design er netop blevet afgjort for 33. gang. Du kan se alle fem vinderaviser her.

Politiken kan være særligt glade for prisen, fordi de får den for det nye redesign, der blev indført i december.

"Politiken søsatte et redesign i december 2011 for at appellere til læserne på en frisk og moderne måde, med en målsætning om at gøre navigationen og brugervenligheden bedre. Det er lykkedes," lyder det blandt andet i begrundelsen.

Du kan læse hele begrundelsen for Politikens pris her

Kommentar

Seneste nyheder

19/12/2014 | 15:26
Emil Ellesøe Ditzel
19/12/2014 | 13:08
Jakob Albrecht
19/12/2014 | 12:50
Jakob Albrecht
19/12/2014 | 11:42
Jakob Albrecht

Tilmeld dagligt nyhedsbrev

Jobopslag

Greenpeace Nordic is looking for a Head of Communications

Greenpeace
Ansøgningsfrist: 15/01/2015

Fynske Medier søger to reportere

Fyens Stiftstidende
Ansøgningsfrist: 05/01/2015

Chefproducer til TV ØST

TV Øst
Ansøgningsfrist: 13/01/2015

Journalist til kirke og tro i Aarhus

Kristeligt Dagblad
Ansøgningsfrist: 15/01/2015

BERLINGSKE MEDIA SØGER // SOCIAL MEDIA MANAGER TIL BERLINGSKE BUSINESS

Berlingske Media A/S
Ansøgningsfrist: 12/01/2015

 

Nyt fra Kommunikationen.dk