2016-06

Big Brand Brøndby

Brøndby IF er mere medieomtalt i Danmark end Lego. Alt kan blive en historie, god eller dårlig. Journalisten fulgte kommunikationschef Christian Schultz under stjernen Daniel Aggers sidste kamp.

Nr. 6 2016

Polfoto, ja, men hvem har taget billedet?

To af Danmarks største medier, ­Søndagsavisen og TV 2, har i årevis brugt billeder fra Scanpix og Polfoto uden at nævne fotografens navn. Dermed er fotograferne gået glip af penge fra Copydan og den reklame­værdi, billederne giver. ”Vi har forstået det som almindeligt accepteret i branchen,” lyder TV 2’s forklaring. På Søndagsavisen er det sket med Scanpix’ billigelse

Sider

Subscribe to RSS - 2016-06

Seneste jobopslag

Dansk Journalistforbund søger konsulent til Karriere og Trivsel

Dansk Journalistforbund
Ansøgningsfrist: 09.03

Journalist/presseanalytisk medarbejder

HK Hovedstaden
Ansøgningsfrist: 08.03

Presse- og kommunikationsrådgiver til Kræftens Bekæmpelse

Kræftens Bekæmpelse
Ansøgningsfrist: 12.03

Studentermedhjælp til digitale og sociale medier

Dansk Journalistforbund
Ansøgningsfrist: 01.03

Erfaren presseansvarlig

Gigtforeningen
Ansøgningsfrist: 02.03

Ansvarshavende chefredaktør til Altinget.dk

Altinget
Ansøgningsfrist: 27.02

Presse- og kommunikationsansvarlig

LMO
Ansøgningsfrist: 27.02