2016-06

Big Brand Brøndby

Brøndby IF er mere medieomtalt i Danmark end Lego. Alt kan blive en historie, god eller dårlig. Journalisten fulgte kommunikationschef Christian Schultz under stjernen Daniel Aggers sidste kamp.

Nr. 6 2016

Polfoto, ja, men hvem har taget billedet?

To af Danmarks største medier, ­Søndagsavisen og TV 2, har i årevis brugt billeder fra Scanpix og Polfoto uden at nævne fotografens navn. Dermed er fotograferne gået glip af penge fra Copydan og den reklame­værdi, billederne giver. ”Vi har forstået det som almindeligt accepteret i branchen,” lyder TV 2’s forklaring. På Søndagsavisen er det sket med Scanpix’ billigelse

Sider

Subscribe to RSS - 2016-06

Betalt indhold – hvor høj er prisen?

Medier over hele verden satser på annoncer, der ligner journalistik. Det skal mærkes som annoncer, men ofte er markeringen fraværende eller svær at forstå. De kommende dage sætter Journalisten fokus på betalt indhold – fra Danmark til New York Times.

Seneste jobopslag

INSPIRERENDE KOMMUNIKATIONSCHEF

INSTITUT FOR MENNESKERETTIGHEDER
Ansøgningsfrist: 31.01

Digital redaktør

Kvinfo
Ansøgningsfrist: 03.02

Har du lyst til at skrive om Tyskland til Danmark?

Flensborg Avis AG
Ansøgningsfrist: 27.01

Kommunikationsmedarbejder til Energibyen Frederikshavn

Frederikshavn Kommune
Ansøgningsfrist: 30.01

Journalist/skribent

Danske Bank
Ansøgningsfrist: 30.01

Nyhedsjournalist

Helsingør Dagblad
Ansøgningsfrist: 06.02

NYHEDSREDAKTØR til TV 2/Bornholm

TV 2/Bornholm
Ansøgningsfrist: 22.02

Studentermedhjælp til LO’s presseteam

LO • Landsorganisationen i Danmark
Ansøgningsfrist: 20.01

Digital nyhedsredaktør til Berlingske

Berlingske Media A/S
Ansøgningsfrist: 19.01

Digital content manager

Red Barnet
Ansøgningsfrist: 19.01

Fagbladet Folkeskolen med netmedier søger redigerende bladredaktør

Fagbladet Folkeskolen
Ansøgningsfrist: 27.01

Skarp og dagsordenssættende pressekonsulent

Københavns Kommune
Ansøgningsfrist: 22.01